Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
február 23. szombat, Alfréd

Felhívás újbudai emléktábla állítások kezdeményezésére

Időpont: 
2019január2113:00
»
2019március1418:00

Beadási határidő: 2019. március 14.

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata

Kulturális és Köznevelési Bizottsága



FELHÍVÁS
Újbudai emléktábla állítások kezdeményezésére



Az általános tudnivalókat
a Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Kulturális és Köznevelési Bizottsága által kiadott Emléktábla állítás eljárási szabályzat tartalmazza.


Kezdeményezést nyújthatnak be:

Természetes személyek, jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek az alábbiak szerint:


- Gazdálkodó szervezetek esetén:

A gazdálkodó szervezetek (cégek, adószámmal rendelkező egyesületek/alapítványok, azon egyházi szervezetek, melyek civil szervezetként működnek, egyéb intézmények) hivatalunkkal a 2015. CCXXII. törvény 9. § értelmében, feladat- és hatáskörünkbe tartozó ügyekben elektronikusan kötelesek kapcsolatot tartani. Ehhez szükséges, hogy a pályázó szervezet rendelkezzen Cégkapu vagy Ügyfélkapu hozzáféréssel.


Az adatlap és a beküldeni kívánt csatolmányok - a szervezet saját cégkapu adataival -kizárólag az alábbi módon nyújthatók be:

  • e-Papíron vagy
  • az UJBUDA rövid nevű, 202117330 KRID azonosítójú hivatali kapun keresztül (a legördülő menüben Budapest Főváros XI. kerület Újbuda Önkormányzata néven található).


Kizárólag hitelesített
dokumentumokat áll módunkban befogadni, így kérjük, hogy a csatolmányt elektronikus aláírással ellátva küldje el, vagy e-Papíron keresztül a feltöltést követően a hitelesítés funkciót kiválasztva, AVDH szolgáltatással hitelesítse azt.

Amennyiben több dokumentum kerülne benyújtásra, és azok tárgya más és más, kérjük, hogy a rendszerben külön-külön töltse fel (az adatlap és azok mellékletei egy dokumentumot jelentenek, csak ha kétféle emléktáblára nyújt be javaslatot az számítás külön dokumentumnak). Az e-Papír kitöltése során az „Egyéb” témacsoportot és az „Egyéb” ügytípust válassza ki, a tárgy megjelölésénél pedig tüntesse fel a dokumentum típusát és célját (pl. támogatás igénylés - emléktábla állítás).


Ha probléma merülne fel az e-ügyintézés során a cégkapuval, az alábbi telefonszámon vagy e-mail címen tud segítséget kérni:

email: info@smart11.ujbuda.hu

telefonszám: 06/1/3723-468


- Magánszemélyek és egyházi szervezetek esetén:

A pályázat beadására e-Papíron keresztül (bővebb információ a benyújtás módjáról feljebb a gazdálkodó szervezetek tájékoztatásánál) vagy postai úton, illetve személyesen van lehetőség. Az adatlapokat 1 borítékban, 2 példányban (1 eredeti és 1 másolat) kérjük leadni a kötelező mellékletekkel együtt. A borítékra kérjük ráírni: Emléktábla állítás kezdeményezése.

  • Személyesen:
    Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Polgármesteri Hivatal
    Jegyzői Igazgatóság Programkoordinációs Csoportnál, hivatali időben
    (1113 Bp., Bocskai út 39-41. II. emelet 202.)
  • Postai úton: 1518 Budapest, Pf. 10. – a megadott határidő napjáig feladva.


Adatlap igényelhető:

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Polgármesteri Hivatal,
Jegyzői Igazgatóság Programkoordinációs Csoport
(1113 Bp., Bocskai út 39-41. II. emelet 202.),
továbbá elérhető a bal oldalon, illetve elektronikusan is igényelhető a fulop.krisztina@ujbuda.hu e-mail-címen.

Beadási határidő: 2019. március 14.

Elbírálás, értesítés:

Az elbírálásról a kezdeményezők közvetlen értesítést kapnak.

További információ a 06/1/3723-468 telefonszámon, vagy a fulop.krisztina@ujbuda.hu címen kérhető.



Budapest, 2019. január 15.


Jankó István
elnök

Címkék: 
Fájlok: