PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testülete
(1113 Budapest, Bocskai út 39-41.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.) 20/B. §-a alapján pályázatot hirdet az
Újbudai Bölcsődei Intézmények (1119 Budapest, Tétényi út 46-48.)
intézményvezetői (magasabb vezető) beosztásának ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
A közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetében – a Kjt. 21/A.§ (4) bekezdésében foglaltak kivételével – 3 hónap próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő (heti 40 óra).
A magasabb vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre – 5 évre szól – 2024. július 1. napjától 2029. június 30. napjáig.
A munkavégzés helye: 1119 Budapest, Tétényi út 46-48.
Az intézmény tevékenységi köre:
A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény (a továbbiakban: Gyvt.) és a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998.(IV.30.) NM rendelet (a továbbiakban: 15/1998.(IV.30.) NM rendelet) alapján a következő gyermekjóléti feladatokat látja el: bölcsődei ellátás, mini bölcsődei ellátás, időszakos gyermekfelügyelet, játszócsoport, speciális tanácsadás.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Intézményvezetői- és munkáltatói jogkörbe tartozó feladatok teljes körű ellátása.
Ellátandó feladatok:
- egy személyben felelős a korszerű magas színvonalú szakmai munkáért, az intézmény gazdálkodásáért;
- irányítja, összehangolja az intézmény működését, ellenőrzi a közvetlen felügyelete alá tartozó vezető beosztású dolgozók munkáját;
- ellátja az irányadó jogszabályokban és a munkaköri leírásban meghatározott feladatokat;
- ellenőrzi a hatályos jogszabályokban, az intézmény belső szabályzataiban, a munkaköri leírásokban foglalt követelmények betartását;
- irányítja és ellenőrzi a szakmai feladatok ellátását, végrehajtását;
- elkészíti az intézmény éves költségvetését és a fenntartó elé terjeszti;
- gondoskodik a költségvetési előirányzatok jogszerű és szabályszerű felhasználásáról;
- elkészíti a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény működéséhez szükséges dokumentumokat (pl.: Szakmai Program, egyéb szabályzatok) valamint gondoskodik azok betartásáról;
- beszámolási kötelezettséggel tartozik a fenntartó felé;
- gyakorolja a munkáltatói jogokat az intézmény dolgozói tekintetében.
A magasabb vezető irányítása alá tartozó dolgozók száma: 264 fő.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kjt. és a Kjt.-nek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet rendelkezései alkalmazandók.
Pályázati feltételek:
- a magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető;
- a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998.(IV.30.) NM rendelet 2. számú melléklet I. Rész I. 2. A) pontjában a magasabb vezetőre meghatározott képzettségek valamelyike és a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet 3. § (3) bekezdésben foglaltak szerinti a gyermekvédelem területén szerzett szakmai gyakorlat,
- legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a bölcsődei ellátás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat;
- a gyermekvédelem területén szerzett legalább öt év vezetői tapasztalat;
- MS Office (irodai alkalmazások) felhasználói szintű ismerete;
- a Kjt. 41-44. §-ai szerinti összeférhetetlenségi ok nem áll fenn;
- büntetlen előélet;
- cselekvőképesség;
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása;
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával való rendelkezés, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz.
Elvárt kompetenciák:
- kiváló szintű kommunikációs, kapcsolatteremtő és tárgyalóképesség;
- pontos, precíz munkavégzés;
- szakmai elkötelezettség és magas szintű szakmai ismeret;
- nagyfokú munkabírás;
- kiváló szintű együttműködő képesség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a pályázó fényképpel ellátott részletes szakmai életrajza (a végzettséget igazoló okiratokat a pályázati eljárás során szükséges bemutatni);
- a gyermekvédelmi ellátás területén szerzett szakmai gyakorlat igazolása;
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program (Kjt. 20/A. § (5) a) pont);
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezik, melynek bemutatása a pályázati eljárás során szükséges;
- az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget elfogadó nyilatkozat;
- nyilatkozat arról, hogy az állás betöltése esetén összeférhetetlenséget eredményező körülmény nem áll fenn, illetve azokat a kinevezése időpontjáig megszünteti;
- a pályázó nyilatkozata – a Kjt. 20/A. § (5) b) pontja alapján – arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, valamint a pályázati anyagnak a véleményezők és a döntéshozók részére történő sokszorosításához, továbbításához hozzájárul;
- a pályázó nyilatkozata arról – hivatkozva a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 46. § (2) b) pontjára –, hogy kéri-e a személyét érintő Képviselő-testületi ülés napirendi pontjának zárt ülésen történő tárgyalását;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt;
- a pályázó nyilatkozata a közalkalmazotti jogviszony 3 hónapos próbaidejének elfogadásáról;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy mi a legkorábbi időpont, amikor a munkakör betöltését vállalni tudja.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
A kormányzati személyügyi igazgatási feladatokat ellátó szerv internetes oldala (kozszolgallas.ksz.gov.hu), 2024. március 1.
A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja (kozigazgatas.ujbuda.hu/allaspalyazatok).
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. április 2.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot egy példányban írásban, zárt borítékban kell benyújtani személyesen vagy postai úton a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Szociális és Egészségügyi Osztályán (1113 Budapest, Zsombolyai u. 4. I. emelet 106. szoba). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázó pontos nevét és elérhetőségét (cím, telefon, e-mail), valamint az „Újbudai Bölcsődei Intézmények intézményvezetői pályázat” jeligét.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A beérkezett pályázati anyagok átvizsgálása után, a pályázati kiírásnak megfelelt jelentkezőket eseti bizottság hallgatja meg, majd a bizottság javaslata alapján Újbuda Önkormányzata Képviselő-testülete dönt a kinevezésről a 257/2000.(XII.26.) Korm. rendelet 1/A. § (9)-(12) bekezdésekben foglaltak figyelembevételével. A pályázók a pályázati eljárás eredményéről írásban kapnak értesítést.
A pályázat elbírálásának határideje:
A pályázat beadási határidejének lejártát követő Képviselő-testületi ülés (várhatóan: 2024. május 2.).
A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését.
A pályázattal kapcsolatos további felvilágosítás kérhető:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Szociális és Egészségügyi Osztályának vezetőjétől a +36 1 372 3410 telefonszámon.
Tájékoztatás a pályázatban megadott személyes adatok kezeléséről:
Tájékoztatjuk, hogy a pályázati anyagban megadott személyes adatait az alábbiak szerint kezeljük:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata, mint Adatkezelő a rá vonatkozó Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (továbbiakban: általános adatvédelmi rendelet vagy GDPR) és a hazai adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően gondoskodik személyes adatai védelméről.
Az adatkezelés célja: az Adatkezelő részéről a megüresedő közalkalmazotti magasabb vezetői/intézményvezetői álláshely betöltésére a megfelelő leendő közalkalmazott kiválasztása, közalkalmazotti jogviszony jövőbeni létesítése céljából.
Az adatkezelés jogalapja: a GDPR 6. cikk (1) e) pontja, miszerint az adatkezelés közérdekű vagy az adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges.
A személyes adatokat az Adatkezelő a fenti célból a pályázati eljárás lezárásáig kezeli, a pályázatok az irattározásra vonatkozó szabályok szerint kerülnek megőrzésre.
Érintetti joggyakorlást, az Adatkezelő kötelezettségeit, valamint az Adatkezelő általános adatvédelmi gyakorlatát részletesebben az Önkormányzat honlapján a www.ujbuda.hu/adatvedelem cím alatt, valamint az álláspályázatokkal kapcsolatos honlapon kozigazgatas.ujbuda.hu/allaspalyazatok található adatkezelési tájékoztatóból ismerheti meg.
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Levélcím: Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata
1113 Budapest, Bocskai út 39-41.
E-mail: gdpr@ujbuda.hu