Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
április 27. szombat, Zita

Pályázati felhívás B-TÍPUSÚ MADÁRODÚK átvételére

2024február0712:45
»
2024február2918:00

A pályázat beadási határideje: 2024. február 29.

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata
2024 évre pályázatot ír ki

B-TÍPUSÚ MADÁRODÚK átvételére



Pályázni lehet:

Magánszemélyek, civil szervezetek, egyesületek, alapítványok, intézmények, gazdálkodó szervezetek részére, Budapest XI. kerületben, pályázónként 1 db fából készült B-típusú madárodú átvételére és használatára.


A nyertes pályázóknak 1 db fából készült B-típusú madárodút biztosítunk, ami alkalmas széncinege, csuszka, mezei veréb, légykapók és nyaktekercs számára. A nyertes pályázó az az átvételtől számított 3 éves fenntartási kötelezettséget vállal. A madárodú a leggyakoribb énekesmadarak számára biztosít fészkelő helyet. A madárodúnak felnyitható a teteje, igy ősszel könnyen takarítható.


Pályázhatnak:

Budapest XI. kerületi címmel rendelkező magánszemélyek, civil szervezetek, egyesületek, alapítványok, intézmények, gazdálkodó szervezetek.

A támogatott tevékenység megvalósítási helyszíne kizárólag Budapest XI. kerületében lehet.

Lakásonként 1 db madárodúra lehet pályázni, ezt azt jelenti, hogy a társasházban élő magánszemélyek is kérhetnek lakásonként 1 db madárodút.


Általános tudnivalók:

A támogatás minden nyertes pályázat esetében 1 db fából készült B-típusú madárodú, amelyet a mellékelt tájékoztató szerint kell kihelyezni, és az átvételtől számítva 3 éven keresztül kell használni. A madárodú kihelyezéséről szakmai információkat a www.mme.hu honlapon, és a mellékelt tájékoztatóban találnak.


A pályázat részei: a kitöltött pályázati adatlap,
amelyen szerepel a madárodú tervezett elhelyezése.

A kihelyezett madárodúról fényképet kell küldeni a kornyezetvedelem@ujbuda.hu e-mail címre a nyertes pályázó nevének és címének megjelölésével.


Pályázattal kapcsolatos szakmai információ:
Kása Ferencné Ecsedi Helga

Tel: +36-1-372-3471



A pályázat benyújtása:

2018.01.01-től a gazdálkodó szervezetek (cégek, adószámmal rendelkező egyesületek/alapítványok, egyházi szervezetek, egyéb intézmények) hivatalunkkal a 2015. CCXXII. törvény 9. § értelmében, feladat- és hatáskörünkbe tartozó ügyekben elektronikusan kötelesek kapcsolatot tartani. Ehhez szükséges, hogy a pályázó szervezet rendelkezzen Cégkapu vagy Ügyfélkapu hozzáféréssel.

2018-tól a pályázati adatlap/adatlapok, és a beküldeni kívánt csatolmányok kizárólag az alábbi módon nyújthatók be a szervezet saját cégkapu adataival:

  • az UJBUDA rövid nevű, 202117330 KRID azonosítójú hivatali kapun keresztül (a legördülő menüben Budapest Főváros XI. kerület Újbuda Önkormányzata néven található)
  • postai úton a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal, Környezetvédelmi Osztály, 1113 Budapest, Bocskai út 39-41
  • személyesen a Budapest XI. kerület, Zsombolyai utca 4. II. emelet 207. sz. irodában ügyfélfogadási időben

Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag hitelesített dokumentumokat áll módunkban befogadni, így kérjük, csatolmányát elektronikus aláírással ellátva küldje el, vagy e-Papíron keresztül a feltöltést követően a hitelesítés funkciót kiválasztva, AVDH szolgáltatással hitelesítse azt.


Magánszemélyek ügyfélkapun, személyesen vagy postai úton
nyújthatják be a pályázatot.

A pályázatra egy szervezet, illetve egy háztartás (lakás) egy pályázatot nyújthat be! A beküldés során a tárgy megjelölésénél tüntesse fel az alábbi szöveget: „B-típusú madárodú pályázat – 2024”


A pályázat beadási határideje: 2024. február 29.
Pályázati adatlap

Pályázati adatlap - magánszemélyek részére

Segédlet ügyfélkapus beadáshoz



Budapest, 2024. február 1.


        dr. László Imre

polgármester megbízásából

     
      Bakai-Nagy Zita

       alpolgármester

Címkék: