Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata
Kulturális és Köznevelési Bizottsága
FELHÍVÁS
Újbudai emléktábla állítások kezdeményezésére
Az általános tudnivalókat a Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Kulturális és Köznevelési Bizottsága által kiadott Emléktábla állítás eljárási szabályzat tartalmazza.
Kezdeményezést nyújthatnak be:
Természetes személyek, jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek az alábbiak szerint:
- Gazdálkodó szervezetek esetén:
A gazdálkodó szervezetek (cégek, adószámmal rendelkező egyesületek/alapítványok, azon egyházi szervezetek, melyek civil szervezetként működnek, egyéb intézmények) hivatalunkkal a 2015. CCXXII. törvény 9. § értelmében, feladat- és hatáskörünkbe tartozó ügyekben elektronikusan kötelesek kapcsolatot tartani. Ehhez szükséges, hogy a pályázó szervezet rendelkezzen Cégkapu vagy Ügyfélkapu hozzáféréssel.
Az adatlap és a beküldeni kívánt csatolmányok - a szervezet saját cégkapu adataival -kizárólag az alábbi módon nyújthatók be:
- e-Papíron vagy
- az UJBUDA rövid nevű, 202117330 KRID azonosítójú hivatali kapun keresztül (a legördülő menüben Budapest Főváros XI. kerület Újbuda Önkormányzata néven található).
Kizárólag hitelesített dokumentumokat áll módunkban befogadni, így kérjük, hogy a csatolmányt elektronikus aláírással ellátva küldje el, vagy e-Papíron keresztül a feltöltést követően a hitelesítés funkciót kiválasztva, AVDH szolgáltatással hitelesítse azt.
Amennyiben több dokumentum kerülne benyújtásra, és azok tárgya más és más, kérjük, hogy a rendszerben külön-külön töltse fel (az adatlap és azok mellékletei egy dokumentumot jelentenek, csak ha kétféle emléktáblára nyújt be javaslatot az számítás külön dokumentumnak). Az e-Papír kitöltése során az „Egyéb” témacsoportot és az „Egyéb” ügytípust válassza ki, a tárgy megjelölésénél pedig tüntesse fel a dokumentum típusát és célját (pl. támogatás igénylés - emléktábla állítás).
Ha probléma merülne fel az e-ügyintézés során a cégkapuval, az alábbi telefonszámon vagy e-mail címen tud segítséget kérni:
email: info@smart11.ujbuda.hu
telefonszám: 06/1/3723-468
- Magánszemélyek és egyházi szervezetek esetén:
A pályázat beadására e-Papíron keresztül (bővebb információ a benyújtás módjáról feljebb a gazdálkodó szervezetek tájékoztatásánál) vagy postai úton, illetve személyesen van lehetőség. Az adatlapokat 1 borítékban, 2 példányban (1 eredeti és 1 másolat) kérjük leadni a kötelező mellékletekkel együtt. A borítékra kérjük ráírni: Emléktábla állítás kezdeményezése.
- Személyesen:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Polgármesteri Hivatal
Jegyzői Igazgatóság Programkoordinációs Csoportnál, hivatali időben
(1113 Bp., Bocskai út 39-41. II. emelet 202.)
- Postai úton: 1518 Budapest, Pf. 10. – a megadott határidő napjáig feladva.
Adatlap igényelhető:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Polgármesteri Hivatal,
Jegyzői Igazgatóság Programkoordinációs Csoport
(1113 Bp., Bocskai út 39-41. II. emelet 202.),
továbbá elérhető a bal oldalon, illetve elektronikusan is igényelhető a fulop.krisztina@ujbuda.hu e-mail-címen.
Beadási határidő: 2019. március 14.
Elbírálás, értesítés:
Az elbírálásról a kezdeményezők közvetlen értesítést kapnak.
További információ a 06/1/3723-468 telefonszámon, vagy a fulop.krisztina@ujbuda.hu címen kérhető.
Budapest, 2019. január 15.
Jankó István
elnök