Tisztelt Ügyfelek!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Továbbá Újbuda Önkormányzata minden ügyintézéssel kapcsolatos információja megtalálható a www.ujbuda.hu honlapon az E-KÖZIGAZGATÁS menüpont alatt vagy a https://ujbuda.hu/ujbuda/e-ugyintezes-ujbudan linkre kattintva.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait
Budapest, 2020. december 17.
Vargáné dr. Kremzner Zsuzsanna sk.
jegyző