Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
április 24. szerda, György

SZERVEZET

 A szervezet bemutatása és felépítése

  • Felügyeletünk 2008. május 1-jén alakult.

  • Működésünket egy, az ÚJBUDA Önkormányzata által ideiglenesen rendelkezésre bocsájtott, Erőmű utca 4. szám alatti irodában kezdtük meg.

  • Jelenlegi állandó székhelyünket, a Fraknó utca 32-ben 2008. június 5-én foglaltuk el, ahol megfelelő körülmények vannak a szakmai munka végzésére.

  • A Felügyelet alakuló 8 fős létszáma folyamatosan fejlődött. 2011-ben hozzánk került a parkoló-ellenőri csoport, majd a személyes ügyfélszolgálati irodája is.

  • 2016-ra a létszámunk 76 főre növekedett, a parkolási „háttér” ügyfélszolgálati iroda beindításával.

  • 2017 márciusától a parkolási ellenőrök kikerültek állományunkból és a lészámunk 63 főre csökkent.

  • A Felügyelet munkáját 3 fő vezető és 2 fő személyügyi, illetve gazdasági ügyintéző irányítja.

  • A 28 fő – közterületen 12 órás váltási rendszerben – szolgálatot teljesítő közterület-felügyelő munkáját 13 fő segédfelügyelő és az adminisztrációs feladatokat végző munkatársak segítik.

  • A közterület-felügyelők és a diszpécser szolgálatunk 24 órás folyamatos szolgálati rendben tevékenykedik.

  • Célunk, hogy minél nagyobb létszámban és szolgálati idővel szolgáljuk a kerületi lakosok nyugalmát és a közterületek rendjét.