Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
december 1. vasárnap, Elza

Újbuda Jegyzője LAKÁS- ÉS HELYISÉG PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐT keres

2015március2210:00
»
2015április2618:00

A pályázat beérkezésének határideje: 2015. április 26.

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzője Lakás- és helyiség pénzügyi ügyintézőt keres


A meghirdető szerv:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal, 1113 Budapest, Bocskai út 39-41.


A meghirdetett munkahely, beosztás:
Pénzügyi és Költségvetési Igazgatóság Lakásgazdálkodási Osztály 1 fő; Lakás-és helyiség pénzügyi ügyintéző határozatlan időre, hat hónapos próbaidővel


Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,

Képesítési előírás: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének II./16. Pénzügyi igazgatási feladatok I. besorolási osztályban alapján: jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) gazdálkodási (gazdasági) szakon szerzett szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakügyintézői szakképesítés.


Feladatai:

  • Előkészíti a helyiségbérlők részére kiküldésre kerülő számlákhoz szükséges bizonylatokat, elkészíti a számlákat és kiküldi a bérlők részére;
  • Analitikus nyilvántartást vezet a helyiségbérlők befizetéseiről, az ÁFA törvényben előírt szempontok szerint, a főkönyvi feladáshoz adatot szolgáltat;
  • Elkészíti a késedelmes kiegyenlítés miatti kamatterhelőket;
  • Nyilvántartást vezet a helyiségbérlők részére továbbszámlázott szolgáltatásokról;
  • Számlát készít a helyiségbérlők részére továbbszámlázott szolgáltatásokról melynek kapcsán:

1. a befolyt bevételeket jogcímenként, a kiegyenlítés dátumának figyelembe vételével rögzíti,

2. havonta feladást készít a hatályos ÁFA törvény előírása alapján;

  • Intézi és elkészíti a lakás és helyiség bevételek havi feladásait a számviteli csoport részére;
  • Kivizsgálja a tisztázatlan befizetések okát, ezekről nyilvántartást vezet;
  • Előkészíti és kipostázza a hátralékos helyiségbérlők esetében a felszólításokat, a felmondást megelőző felszólításokat, ill. a felmondásokat, valamint javaslatot tesz a peres eljárás elindításához;
  • Ellenőrzi, ill. ellátja az év végi zárási feladatok elvégzése során a helységbérlők hátralékainak és túlfizetéseinek egyeztetéssel történő számbavételét;
  • Kivizsgálja a helyiségbérlők számla reklamációjával kapcsolatos leveleit, elkészíti a válaszlevél tervezeteket;
  • Előkészíti a hátralékos helyiségbérlők leveleire a részletfizetésre, felmondás visszavonására, valamint a bérleti jogviszony visszaállítására vonatkozó levéltervezeteket;
  • Figyeli a Cégközlönyben megjelenő helyiségbérlőkre vonatkozó csőd, ill. felszámolási eljárások közzétételét;
  • Intézi a hiteligény bejelentését a Felszámoló felé;
  • Előkészíti a helyiségbérlők esetében a behajthatatlan követelés leírását;
  • Évente elkészíti és megküldi a helyiségbérlők felé a bérleményenkénti folyószámlákat.
  • Elkészíti a hátralékos helyiségbérlők hátralék kimutatásait, kamatszámításait, a peres ill. jogi eljárást kezdeményező ügyvédi iroda részére adatot szolgáltat;
  • Ellát minden olyan,a feladatköréhez valamint a szervezeti egységének működéséhez kapcsolódó eseti feladatot, amellyel a vezetője megbízza.


Előnyök az elbírálásnál:

  • államigazgatásban, lakásgazdálkodásban szerzett szakmai gyakorlat,
  • lakás- és helyiséggazdálkodással kapcsolatos gazdálkodási ismeretek,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel),
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
  • magas szintű írásbeli kifejező készség.


Illetmény és egyéb juttatás
:

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint az egységes közszolgálati szabályzatról szóló Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal 10/2014. számú Jegyzői utasítás alapján


A jelentkezéseket:

  • e-mailben, europass formátumú szakmai önéletrajzzal,
  • az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolatával, három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás) csatolásával,
  • hozzájáruló nyilatkozat, hogy a benyújtott pályázati anyag személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők megismerhessék, kezeljék.

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni Lakás-és helyiség pénzügyi ügyintéző” jeligére.


A pályázat beérkezésének határideje:  2015. április 26.

Pályázat elbírálásának határideje:        2015. május 08.

Állás betöltésnek várható időpontja:     2015. május 11.


Az álláshirdetésre megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is várjuk.

A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt.


Érdeklődni lehet:

a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportnál/ Lakásgazdálkodási Osztálynál (Antalics Brigitta tel.: 06-1/381-1344 vagy Mozsár Beatrix 06-1/381-1384) telefonon.