2017március3109:00
» 2017április1518:00
Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata,
Újbuda Közterület-felügyelet
határozatlan időtartamra munkatársat keres az alábbi pozícióba: HR adminisztrátor
Főbb feladatok, munkák:
- Az új dolgozók beléptetéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése
- Kilépő dolgozókkal kapcsolatos adminisztráció
- A bérszámfejtési folyamathoz kapcsolódó adminisztráció és ügyintézésben való részvétel
- A közterület-felügyelői alapképzésre és vizsgára történő jelentkezések regisztrálása
- Köztisztviselői alapvizsgára, szakvizsgára történő jelentkezések megszervezése
- Munkaértékelések előkészítése
- A közterület-felügyelők jogszabály előírásainak megfelelően történő egészségügyi és pszichológiai vizsgálatának megszervezése és annak lebonyolítása
- Alkalmassági minősítéssel kapcsolatos egészségügyi dokumentációk személyi nyilvántartásban történő kezelése
- A Felügyeletnél dolgozók személyi anyagainak számítógépes nyilvántartása, naprakész vezetése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Felelősségteljes munkavégzés
- Precizitás, pontosság
- Érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- Munkaköri alkalmasság (a 33/1998. (VI.24.) NM rendeletben foglaltak szerint),
Amit kínálunk:
- Változatos feladatok
- Fejlődési lehetőség
- Hosszú távú munkalehetőség egy családbarát munkahelyen
- Fix jövedelem
- Cafeteria juttatás
Munkavégzés helye:
- 1115 Budapest, Fraknó u. 32/B
Munkaidő:
- A munkavégzés kezdete: hétfő-csütörtök 08.00 óra-16.30 óra
péntek 08.00 óra-14.00 óra
Jelentkezés az állásra:
Magyar nyelvű önéletrajzÚjbuda Közterület-felügyelethez történő benyújtásával.
A pályázat benyújtása személyesen, postai úton(1115 Budapest, Fraknó utca 32/b.), továbbá elektronikusan a kozteruletfelugyelet@ktf.ujbuda.hu email címre történő megküldéssel lehetséges a „HR adminisztrátor” pozíció megjelölésével a borítékon, vagy az email tárgyában.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017.04.15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017.04.30.