Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
augusztus 23. szombat, Bence

BUDAPEST FŐVÁROS XI. KERÜLET ÚJBUDAI POLGÁRMESTERI HIVATAL JEGYZŐJE LAKÁSGAZDÁLKODÁSI ÜGYINTÉZŐT KERES

2025augusztus1508:15
»
2025szeptember1423:45

A pályázat beérkezésének határideje: 2025. szeptember 14.

Pályázat elbírálásának határideje: 2025. szeptember 22.

Állás betöltésének várható időpontja: 2025. szeptember 23.

Ikt.: II/2/29/2025

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzője

Lakásgazdálkodási ügyintézőt keres

A meghirdető szerv: Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal

1113 Budapest, Bocskai út 39-41.

A meghirdetett munkahely, beosztás: Lakás- és Helyiséggazdálkodási Osztály, Lakás és Helyiséggazdálkodási Csoport, lakásgazdálkodási ügyintéző,

határozatlan időre, teljes munkaidőben, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) által lehetővé tett esetekben hat hónapos próbaidővel

Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • Képesítési előírás: a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 20. pontja szerint: Gazdasági és üzemeltetési feladatkör az I. besorolási osztályban.
    Felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész, gazdaságtudományi szakképzettség.

Feladatok:

  • Aktívan részt vesz az üresen álló magántulajdonban lévő lakásingatlanok felkutatásában.
  • Intézi az Újbudai Lakásügynökség program keretében felajánlott lakásingatlanokkal kapcsolatos egyeztetéseket a magántulajdonosokkal.
  • Intézi a helyszíni szemlék lebonyolítását a felajánlott lakásingatlanok műszaki állapotának meghatározása érdekében.
  • Nyilvántartást vezet a felajánlott lakásingatlanokról, a tulajdonosokat írásban tájékoztatja.
  • Lebonyolítja a magántulajdonosokkal az egyeztetéseket a bérleti díj meghatározásáról.
  • Vezeti a nyilvántartást az albérlői névjegyzékről, a benyújtott kérelmeket ellenőrzi, szükség esetén személyes egyeztetést tart és írásban tájékoztatást ad a kérelmezőknek.
  • Lebonyolítja a kérelmezőkkel az egyeztetéseket a megfelelő paraméterekkel rendelkező lakásokról és az albérleti díjról.
  • Elkészíti a bizottsági előterjesztéseket a magántulajdonban lévő lakásingatlan bérbevétele és bérleti díj, valamint az albérletbe adásról és az albérleti díj megállapításáról.
  • Intézi a bizottsági határozatok alapján a bérleti és az albérleti szerződések megkötését, a lakások birtokbavételét és birtokba adását.
  • Kapcsolattartás a lakásingatlan tulajdonosaival és az albérlőkkel.
  • Bérleményellenőrzést tart.
  • Ellátja a Lakás és Helyiséggazdálkodási Integrált Rendszerben a lakásügynökség program keretében megkötött albérleti szerződések számlázott díjainak rögzítését.
  • Közreműködik a szervezeti egység munkájában.

Előnyök az elbírálásnál:

  • közigazgatásban, lakásgazdálkodásban szerzett szakmai gyakorlat,
  • lakás- és helyiséggazdálkodással kapcsolatos gazdálkodási és kezelési ismeretek,
  • a társasházi kezelés területén szerzett szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel), integrált pénzügyi rendszer ismerete,
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
  • magas szintű írásbeli kifejező készség.

Amit kínálunk:

  • Illetmény és egyéb juttatás: A Kttv. előírásai, valamint Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testületének a Polgármesteri Hivatal és Újbuda Közterület-felügyelet alkalmazottainak juttatásairól szóló 15/2014. (V.28.) önkormányzati rendelete alapján. Illetményalap: 2025-ben 84.000,- Ft, illetménykiegészítés 40%,
  • cafeteria;
  • heti 1 munkanap távmunkavégzési lehetőség visszavonásig;
  • kerékpárral történő munkába járás támogatása;
  • 39/2010. (II.26.) Korm. rendelet szerinti utazási költségtérítés;
  • támogató csapat, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
  • tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

A jelentkezéseket

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni “lakásgazdálkodási ügyintéző” jeligére.

A pályázati anyaghoz az alábbi dokumentumokat kell csatolni:

  • fényképes szakmai önéletrajz (a 87/2019. (IV.23.) Korm.rendelet 1. melléklete szerint),
  • az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó megismerte és tudomásul vette az Álláspályázatok | Közigazgatás oldalon közzétett adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány

A pályázat beérkezésének határideje: 2025. szeptember 14.

Pályázat elbírálásának határideje: 2025. szeptember 22.

Állás betöltésének várható időpontja: 2025. szeptember 23.

A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt. A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására. Az álláspályázatokra jelentkezők részére szóló adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás az Álláspályázatok | Közigazgatás oldalon megtekinthető.

Érdeklődni lehet:

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjánál (Ivády Marianna: +36-70-684-7395) telefonon a munkakör betöltésével kapcsolatban.

Továbbá Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Lakás- és Helyiséggazdálkodási Osztályán (Hománé Bederna Szilvia: +36-1-381-1373) telefonon a munkakör szakmai feltételeivel kapcsolatban.

Budapest, 2025. augusztus 14.

dr. Tiba Zsolt

jegyző