Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
január 11. szombat, Ágota

BUDAPEST FŐVÁROS XI. KERÜLET ÚJBUDAI POLGÁRMESTERI HIVATAL JEGYZŐJE VAGYON-NYILVÁNTARTÁSI ÜGYINTÉZŐT KERES

2025január1012:00
»
2025január2923:45

A pályázat beérkezésének határideje: 2025. január 29.

Állás betöltésének várható időpontja: 2025. február 10.

II/2/4/2025.

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzője

vagyon-nyilvántartási ügyintézőt keres

A meghirdető szerv: Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal

1113 Budapest, Bocskai út 39-41.

A meghirdetett munkahely, beosztás: Pénzügyi és Költségvetési Igazgatóság

1 fő vagyon-nyilvántartási ügyintéző határozatlan időre, részmunkaidőben (heti 20 óra),

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) által elrendelt esetekben hat hónapos próbaidővel

Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség

Képesítési előírás: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 19. pontjában az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.

Feladatai:

  • az ingatlanvagyont érintő változások ingatlanvagyon-kataszteri (e-Kata) és tárgyi eszköz nyilvántartásban (Titán Kati modul) történő rögzítése, az adatállomány folyamatos kezelése, értékcsökkenés elszámolása,
  • az egyes szakrendszerek adatai közötti egyeztetés megteremtése,
  • a vagyonban bekövetkező mozgásokról a könyvelés részére feladás készítése,
  • egyeztetés az analitikus nyilvántartás és a főkönyv egyezősége érdekében,
  • a beérkező dokumentumok, üzembehelyezési okmányok alapján a változások rögzítése az ingatlanvagyon-kataszteri nyilvántartásban, amely magában foglalja az ellenőrzési és egyeztetési folyamatot is,
  • részvétel az időszaki és az év végi zárási feladatok elvégzésében, az ahhoz szükséges ingatlanvagyon-kimutatás összeállítása, a szükséges egyéb kimutatások elkészítése és egyeztetése az átadott dokumentációk alapján,
  • az ingatlanvagyon-nyilvántartásból az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei, vagy egyéb külső szervezetek általi megkeresések teljesítéséhez szükséges adatszolgáltatás összeállítása,
  • OSAP 1616 ingatlanvagyon statisztikai jelentés elkészítése, egyéb szükséges statisztikai adatszolgáltatások összeállítása,
  • a nyilvántartás adatainak rendezéséhez szükséges egyeztetések lefolytatása a vagyongazdákkal,
  • leltározással összefüggő feladatok (leltárfelvételi ívek elkészítése, megküldése a vagyongazdák részére, érték és tételes egyeztetés) elvégzése,
  • közreműködés a selejtezések lebonyolításában.

Előnyök az elbírálásnál:

  • államháztartásban szerzett szakmai gyakorlat,
  • eszköz-nyilvántartásban, különösen ingatlan-nyilvántartásban szerzett tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel),
  • TITÁN Integrált Pénzügyi Rendszer KATI modul, ASP Gazdálkodási Szakrendszer, illetve más költségvetési integrált pénzügyi rendszer alkalmazásában szerzett gyakorlat, E-KATA vagyonkataszter nyilvántartó rendszer ismerete,
  • jó szervezési, kommunikációs és problémamegoldó képesség.

Amit kínálunk:

  • Illetmény és egyéb juttatás: A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testületének a Polgármesteri Hivatal és Újbuda Közterület-felügyelet alkalmazottainak juttatásairól szóló 15/2014. (V. 28.) önkormányzati rendelete alapján; Illetményalap: 75 000 Ft, illetménykiegészítés 40%;
  • cafeteria a mindenkori illetményalap ötszörösének megfelelő bruttó összeg;
  • heti 1 munkanap távmunkavégzési lehetőség visszavonásig;
  • kerékpárral történő munkába járás támogatása;
  • 39/2010. (II.26.) Korm. rendelet szerinti utazási költségtérítés;
  • támogató csapat, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
  • tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

A jelentkezéseket

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni “vagyon-nyilvántartási ügyintéző” jeligére.

A pályázati anyaghoz az alábbi dokumentumokat kell csatolni:

  • fényképes szakmai önéletrajz (a 87/2019. (IV.23.) Korm.rendelet 1. melléklete szerint),
  • az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás) szükséges.

A pályázat beérkezésének határideje: 2025. január 29.

Pályázat elbírálásának határideje: 2025. február 7.

Állás betöltésének várható időpontja: 2025. február 10.

A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt. A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására. Az álláspályázatokra jelentkezők részére szóló adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás az Álláspályázatok | Közigazgatás oldalon megtekinthető.

Érdeklődni lehet:

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjánál (dr. Vári-Timár Zsanett: +36 70 684 7309) telefonon a munkakör betöltésével kapcsolatban.

Továbbá Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Költségvetési Igazgatóságnál (dr. Lantos Ottó igazgató: +36 1 372 4548) telefonon a munkakör szakmai feltételeivel kapcsolatban.

Kelt: Budapest, 2025. január 9.