II/2/4/2025.
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzője
vagyon-nyilvántartási ügyintézőt keres
A meghirdető szerv: Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal
1113 Budapest, Bocskai út 39-41.
A meghirdetett munkahely, beosztás: Pénzügyi és Költségvetési Igazgatóság
1 fő vagyon-nyilvántartási ügyintéző határozatlan időre, részmunkaidőben (heti 20 óra),
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) által elrendelt esetekben hat hónapos próbaidővel
Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség
Képesítési előírás: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 19. pontjában az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
Feladatai:
- az ingatlanvagyont érintő változások ingatlanvagyon-kataszteri (e-Kata) és tárgyi eszköz nyilvántartásban (Titán Kati modul) történő rögzítése, az adatállomány folyamatos kezelése, értékcsökkenés elszámolása,
- az egyes szakrendszerek adatai közötti egyeztetés megteremtése,
- a vagyonban bekövetkező mozgásokról a könyvelés részére feladás készítése,
- egyeztetés az analitikus nyilvántartás és a főkönyv egyezősége érdekében,
- a beérkező dokumentumok, üzembehelyezési okmányok alapján a változások rögzítése az ingatlanvagyon-kataszteri nyilvántartásban, amely magában foglalja az ellenőrzési és egyeztetési folyamatot is,
- részvétel az időszaki és az év végi zárási feladatok elvégzésében, az ahhoz szükséges ingatlanvagyon-kimutatás összeállítása, a szükséges egyéb kimutatások elkészítése és egyeztetése az átadott dokumentációk alapján,
- az ingatlanvagyon-nyilvántartásból az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei, vagy egyéb külső szervezetek általi megkeresések teljesítéséhez szükséges adatszolgáltatás összeállítása,
- OSAP 1616 ingatlanvagyon statisztikai jelentés elkészítése, egyéb szükséges statisztikai adatszolgáltatások összeállítása,
- a nyilvántartás adatainak rendezéséhez szükséges egyeztetések lefolytatása a vagyongazdákkal,
- leltározással összefüggő feladatok (leltárfelvételi ívek elkészítése, megküldése a vagyongazdák részére, érték és tételes egyeztetés) elvégzése,
- közreműködés a selejtezések lebonyolításában.
Előnyök az elbírálásnál:
- államháztartásban szerzett szakmai gyakorlat,
- eszköz-nyilvántartásban, különösen ingatlan-nyilvántartásban szerzett tapasztalat,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel),
- TITÁN Integrált Pénzügyi Rendszer KATI modul, ASP Gazdálkodási Szakrendszer, illetve más költségvetési integrált pénzügyi rendszer alkalmazásában szerzett gyakorlat, E-KATA vagyonkataszter nyilvántartó rendszer ismerete,
- jó szervezési, kommunikációs és problémamegoldó képesség.
Amit kínálunk:
- Illetmény és egyéb juttatás: A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testületének a Polgármesteri Hivatal és Újbuda Közterület-felügyelet alkalmazottainak juttatásairól szóló 15/2014. (V. 28.) önkormányzati rendelete alapján; Illetményalap: 75 000 Ft, illetménykiegészítés 40%;
- cafeteria a mindenkori illetményalap ötszörösének megfelelő bruttó összeg;
- heti 1 munkanap távmunkavégzési lehetőség visszavonásig;
- kerékpárral történő munkába járás támogatása;
- 39/2010. (II.26.) Korm. rendelet szerinti utazási költségtérítés;
- támogató csapat, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
- tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.
A jelentkezéseket
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni “vagyon-nyilvántartási ügyintéző” jeligére.
A pályázati anyaghoz az alábbi dokumentumokat kell csatolni:
- fényképes szakmai önéletrajz (a 87/2019. (IV.23.) Korm.rendelet 1. melléklete szerint),
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó megismerte és tudomásul vette az Álláspályázatok | Közigazgatás oldalon közzétett adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat,
- az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás) szükséges.
A pályázat beérkezésének határideje: 2025. január 29.
Pályázat elbírálásának határideje: 2025. február 7.
Állás betöltésének várható időpontja: 2025. február 10.
A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt. A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására. Az álláspályázatokra jelentkezők részére szóló adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás az Álláspályázatok | Közigazgatás oldalon megtekinthető.
Érdeklődni lehet:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjánál (dr. Vári-Timár Zsanett: +36 70 684 7309) telefonon a munkakör betöltésével kapcsolatban.
Továbbá Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Költségvetési Igazgatóságnál (dr. Lantos Ottó igazgató: +36 1 372 4548) telefonon a munkakör szakmai feltételeivel kapcsolatban.
Kelt: Budapest, 2025. január 9.