Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
július 23. szerda, Lenke

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

2025június3013:30
»
2025július3123:45

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testülete

(1113 Budapest, Bocskai út 39-41.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.) 20/B. §-a alapján pályázatot hirdet az

Újbudai Szociális Szolgálat (1115 Budapest, Keveháza utca 6.)

intézményvezetői (magasabb vezető) beosztásának ellátására.

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testülete

(1113 Budapest, Bocskai út 39-41.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.) 20/B. §-a alapján pályázatot hirdet az

Újbudai Szociális Szolgálat (1115 Budapest, Keveháza utca 6.)

intézményvezetői (magasabb vezető) beosztásának ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

A közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetében – a Kjt. 21/A.§ (4) bekezdésében foglaltak kivételével – 3 hónap próbaidő kikötésével.

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő (heti 40 óra).

A magasabb vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre – 5 évre szól – 2025. november 1. napjától 2030. október 31. napjáig.

A munkavégzés helye:

1115 Budapest, Keveháza utca 6.

Az intézmény tevékenységi köre:

A szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 62. §-a alapján étkeztetés, 63. §-a alapján házi segítségnyújtás, 65. §-a alapján jelzőrendszeres házi segítségnyújtás, 65/C. §-a alapján támogató szolgáltatás és 65/F. §-a alapján (idősek, demens személyek, fogyatékos személyek és pszichiátriai betegek részére) nappali ellátás biztosítása.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Intézményvezetői- és munkáltatói jogkörbe tartozó feladatok teljes körű ellátása.

Ellátandó feladatok:

Az intézményvezető

- egy személyben felelős a korszerű magas színvonalú szakmai munkáért, az intézmény gazdálkodásáért;

- irányítja, összehangolja az intézmény működését, ellenőrzi a közvetlen felügyelete alá tartozó vezető beosztású dolgozók munkáját;

- ellátja az irányadó jogszabályokban és a munkaköri leírásban meghatározott feladatokat;

- ellenőrzi a hatályos jogszabályokban, az intézmény belső szabályzataiban, a munkaköri leírásokban foglalt követelmények betartását;

- irányítja és ellenőrzi a szakmai feladatok ellátását, végrehajtását;

- elkészíti az intézmény éves költségvetését és a fenntartó elé terjeszti;

- gondoskodik a költségvetési előirányzatok jogszerű és szabályszerű felhasználásáról;

- elkészíti a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény működéséhez szükséges dokumentumokat (pl.: Szakmai Program, egyéb szabályzatok) valamint gondoskodik azok betartásáról;

- beszámolási kötelezettséggel tartozik a fenntartó felé;

- gyakorolja a munkáltatói jogokat az intézmény dolgozói tekintetében.

A magasabb vezető irányítása alá tartozó dolgozók száma:

125 fő.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kjt. és a Kjt.-nek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Kormányrendelet rendelkezései alkalmazandók.

Pályázati feltételek:

- a magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető;

- felsőfokú képesítés, a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I.7.) SzCsM rendelet 3. számú mellékletében az intézményvezetőre meghatározott képzettségek valamelyike és a 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet 3. § (3) bekezdésben foglaltak szerinti egészségügyi vagy szociális területen szerzett szakmai gyakorlat,

- legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, az idősgondozás területén betöltött munkakörben szerzet szakmai gyakorlat;

- az idősgondozás területén szerzett legalább öt év vezetői tapasztalat;

- MS Office (irodai alkalmazások) felhasználói szintű ismerete;

- a Kjt. 41-44. §-ai szerinti összeférhetetlenségi ok nem áll fenn;

- büntetlen előélet;

- cselekvőképesség;

- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása;

- szociális szakvizsga;

- magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával való rendelkezés, illetve bevándorolt vagy letelepedett státusz.

Elvárt kompetenciák:

- kiváló szintű kommunikációs, kapcsolatteremtő és tárgyalóképesség;

- pontos, precíz munkavégzés;

- szakmai elkötelezettség és magas szintű szakmai ismeret;

- nagyfokú munkabírás;

- kiváló szintű együttműködési képesség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

- a pályázó fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajza;

- egészségügyi vagy szociális területen szerzett szakmai gyakorlat igazolása;

- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program (Kjt. 20/A. § (5) a) pont);

- a pályázó nyilatkozata arról, hogy 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezik, melynek bemutatása a pályázati eljárás során szükséges;

- az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget elfogadó nyilatkozat;

- nyilatkozat arról, hogy az állás betöltése esetén összeférhetetlenséget eredményező körülmény nem áll fenn, illetve azokat a kinevezése időpontjáig megszünteti;

- a pályázó nyilatkozata – a Kjt. 20/A. § (5) b) pontja alapján – arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, valamint a pályázati anyagnak a véleményezők és a döntéshozók részére történő továbbításához hozzájárul;

- a pályázó nyilatkozata arról – hivatkozva a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 46. § (2) b) pontjára –, hogy kéri-e a személyét érintő kérdés zárt képviselő-testületi ülésen történő tárgyalását;

- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt;

- a pályázó nyilatkozata a közalkalmazotti jogviszony 3 hónapos próbaidejének elfogadásáról;

- a pályázó nyilatkozata arról, hogy mi a legkorábbi időpont, amikor a munkakör betöltését vállalni tudja.

A végzettséget igazoló okiratokat a pályázati eljárás során szükséges bemutatni.

A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:

A kormányzati személyügyi igazgatási feladatokat ellátó szerv internetes oldala (kozszolgallas.ksz.gov.hu), 2025. július 1.

A pályázati kiírás további közzétételének helye:

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja (ujbuda.hu; vagy kozigazgatas.ujbuda.hu/allaspalyazatok).

A pályázat benyújtásának határideje:

  1. július 31. 12.00 óra

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot egy példányban írásban, zárt borítékban kell benyújtani személyesen vagy postai úton Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Szociális és Egészségügyi Osztályán (1113 Budapest, Zsombolyai u. 4. I. emelet 106. szoba). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázó pontos nevét és elérhetőségét (cím, telefon, e-mail), valamint a következő szöveget: „Újbudai Szociális Szolgálat intézményvezetői pályázat”.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A beérkezett pályázati anyagok átvizsgálása után, a pályázati kiírásnak megfelelt jelentkezőket eseti bizottság hallgatja meg, majd a bizottság javaslata alapján Újbuda Önkormányzata Képviselő-testülete dönt a kinevezésről a 257/2000.(XII.26.) Korm. rendelet 1/A. § (9)-(12) bekezdésekben foglaltak figyelembevételével. A pályázók a pályázati eljárás eredményéről írásban kapnak értesítést.

A pályázat elbírálásának határideje:

A pályázat elbírálásának határideje: a pályázat beadási határidejének lejártát követő Képviselő-testületi ülés (várhatóan: 2025. szeptember 18.)

A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését.

A pályázattal kapcsolatos további felvilágosítás kérhető:

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Szociális és Egészségügyi Osztályának vezetőjétől a +36 1 372 3410 telefonszámon.

Tájékoztatás a pályázatban megadott személyes adatok kezeléséről:

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata, mint Adatkezelő a rá vonatkozó Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (továbbiakban: általános adatvédelmi rendelet vagy GDPR) és a hazai adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően gondoskodik személyes adatai védelméről.

Az adatkezelés célja: az Adatkezelő fenntartásában működő intézménynél, a megüresedő magasabb vezetői álláshely betöltésére a megfelelő pályázó kiválasztása, a pályázati eljárás lebonyolítása.

Az adatkezelés jogalapja: A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, miszerint az érintett a Kjt. 20/A § (5) bekezdés a) pontja szerinti nyilatkozatában hozzájárult adatai kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben.

A személyes adatokat az Adatkezelő az önkormányzati hivatalok egységes irattári tervének kiadásáról szóló 78/2012. (XII.28.) BM rendelet mellékletének U505 pontja szerint 2 évig őrzi meg.

Érintettként az alábbi jogok illetik meg: A tájékoztatás kéréséhez való jog: Az érintett tájékoztatást kérhet, hogy mely személyes adatait, mely jogalapon, milyen adatkezelési cél miatt, milyen forrásból, meddig kezeli, kinek, mikor, mely személyes adatokhoz biztosított hozzáférést, vagy kinek továbbította a személyes adatait. A helyesbítéshez való jog: Az érintett személy kérheti, hogy az Adatkezelő módosítsa valamely személyes adatát. A hozzájárulás visszavonásának joga: Az érintett személy hozzájárulását bármely időpontban visszavonhatja, amely visszavonás nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét. A törléshez való jog: Az érintett jogosult arra, hogy az Adatkezelő kérésére indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, amennyiben a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből gyűjtötték, vagy az érintett visszavonja hozzájárulását. Jogorvoslathoz való jog: Ha az érintett úgy ítéli meg, hogy az Adatkezelő a személyes adatai kezelése során megsértette a hatályos adatvédelmi követelményeket, akkor panaszt nyújthat be a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11.; postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9.; email: ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu), emellett panaszt nyújthat be más tagállam felügyeleti hatóságánál is, továbbá a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény vonatkozó rendelkezései alapján lehetősége van adatainak védelme érdekében bírósághoz fordulni, amely az ügyben soron kívül jár el.

Amennyiben bármilyen kérése vagy kérdése van az adatkezeléssel kapcsolatban, kérelmét postai úton a 1113 Budapest, Bocskai út 39-41. címre, vagy elektronikusan a dravai.bernadett@ujbuda.hu email címre küldheti. Válaszunkat késedelem nélkül, de legfeljebb 30 napon belül küldjük az Ön által meghatározott címre.

Az Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:

Levélcím: Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata 1113 Budapest, Bocskai út 39-41.

  1. Drávai Bernadett, email: dravai.bernadett@ujbuda.hu; gdpr@ujbuda.hu

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ujbuda.hu honlapon szerezhet.