BUDAPEST FŐVÁROS XI. KERÜLET ÚJBUDAI POLGÁRMESTERI HIVATAL JEGYZŐJE
ANYAKÖNYVVEZETŐT KERES
A meghirdető szerv : Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal
1113 Budapest, Bocskai út 39-41.
A meghirdetett munkahely, beosztás: Hatósági Igazgatóság, Igazgatási Osztály
anyakönyvvezető határozott időre hat hónapos próbaidővel
Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:
• magyar állampolgárság,
• büntetlen előélet,
• cselekvőképesség,
• vagyonnyilatkozati eljárás lefolytatása,
• képesítési előírás a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet II. sz. mellékletének 1. pontjában kiemelt munkakör, anyakönyvi igazgatási feladatok: I. besorolási osztályban: főiskolai szintű igazgatásszervező szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és anyakönyvi szakvizsga.
Feladatai:
- részt vesz a folyamatos ügyfélfogadásban; ellátja a születés, házasság és haláleset anyakönyvezésével kapcsolatos feladatokat: bejegyzés adatszolgáltatás, anyakönyvi kivonatok kiállítása az EAK számítógépes rendszerből, biztonsági okmányok nyilvántartásának vezetése, utólagos bejegyzésekkel kapcsolatos feladatok, stb.;
- közreműködik és vezeti a családi események szertartásait: esküvő, jubileumi megerősítés, részt vesz az állampolgársági eskütétel előkészítésében és lebonyolításában;
- felveszi a családi eseményekre megrendelt szolgáltatásokat, vezeti a megrendelőtömböt;
- állampolgársági ügyeket intéz, felvilágosítást és tájékoztatást ad;
- intézi az anyakönyvi hatáskörbe utalt névváltoztatási kérelmeket;
- átveszi a hatáskörébe nem tartozó névváltoztatási kérelmeket és továbbítja a hatáskörrel rendelkező főosztálynak, az engedélyezést követően ellátja az anyakönyvi bejegyzést, erről kivonatot állít ki, teljesíti a szükséges adatszolgáltatást;
- ellátja a hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatokat;
- ellátja mindazon feladatokat, amelyekkel felettesei megbízzák.
Előnyök az elbírálásnál:
• államigazgatásban szerzett legalább egy éves szakmai gyakorlat,
• anyakönyvvezetési területen szerzet legalább egy éves szakmai gyakorlat
• jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
• magas szintű írásbeli kifejező készség,
• felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, ASZA-rendszer).
Illetmény és egyéb juttatás:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai szerint. A Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Polgármesteri Hivatal 10/2014. számú Jegyzői utasítás az egységes közszolgálati szabályzatról.
A jelentkezéseket
• e-mailben, szakmai önéletrajzzal (munkahelyek, szakmai tevékenység ismertetésével),
az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolatával, három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás) csatolásával a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni “Anyakönyvvezető” jeligére.
A pályázat beérkezésének határideje: 2015. január 15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2015. január 20.
Az állás betöltésének időpontja: 2015. február 1.
A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt.
Érdeklődni lehet:
a a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Hatósági Igazgatóság, Igazgatási Osztályán (Dezsőné Sramkó Ágnesnél 06/1/372-4535-ös) telefonon.