Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
július 16. kedd, Valter

Újbuda Jegyzője ANYAKÖNYVVEZETŐT keres

2015április2413:00
»
2015május1718:00

A pályázat beérkezésének határideje: 2015. május 17.

Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzője Anyakönyvvezetőt keres


A meghirdető szerv:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal

1113 Budapest, Bocskai út 39-41.


A meghirdetett munkahely, beosztás:
Hatósági Igazgatóság, Igazgatási Osztály anyakönyvvezető határozott időre hat hónapos próbaidővel


Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • vagyonnyilatkozati eljárás lefolytatása,
  • képesítési előírás a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet I. sz. mellékletének 25. pontja alapján:

Felsőoktatásban szerzett közszolgálati vagy jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és anyakönyvi szakvizsga.


Feladatai
:

Ÿ részt vesz a folyamatos ügyfélfogadásban; ellátja a születés, házasság és haláleset anyakönyvezésével kapcsolatos feladatokat: bejegyzés adatszolgáltatás, anyakönyvi kivonatok kiállítása az EAK számítógépes rendszerből, biztonsági okmányok nyilvántartásának vezetése, utólagos bejegyzésekkel kapcsolatos feladatok, stb.;

Ÿ közreműködik és vezeti a családi események szertartásait: esküvő, jubileumi megerősítés, részt vesz az állampolgársági eskütétel előkészítésében és lebonyolításában;

Ÿ felveszi a családi eseményekre megrendelt szolgáltatásokat, vezeti a megrendelőtömböt;

Ÿ állampolgársági ügyeket intéz, felvilágosítást és tájékoztatást ad;

Ÿ intézi az anyakönyvi hatáskörbe utalt névváltoztatási kérelmeket;

Ÿ átveszi a hatáskörébe nem tartozó névváltoztatási kérelmeket és továbbítja a hatáskörrel rendelkező főosztálynak, az engedélyezést követően ellátja az anyakönyvi bejegyzést, erről kivonatot állít ki, teljesíti a szükséges adatszolgáltatást;

Ÿ ellátja a hazai anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatokat;

Ÿ ellátja mindazon feladatokat, amelyekkel felettesei megbízzák.


Előnyök az elbírálásnál:

  • államigazgatásban szerzett legalább egy éves szakmai gyakorlat,
  • anyakönyvvezetési területen szerzet legalább egy éves szakmai gyakorlat
  • jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
  • magas szintű írásbeli kifejező készség,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel, ASZA-rendszer).


Illetmény és egyéb juttatás:

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint az egységes közszolgálati szabályzatról szóló Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal 3/2015. számú Jegyzői utasítás alapján


A jelentkezéseket

  • e-mailben, Europass formátumú szakmai önéletrajzzal (munkahelyek, szakmai tevékenység ismertetésével),
  • hozzájáruló nyilatkozattal, hogy a benyújtott pályázati anyag személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők megismerhessék, kezeljék.
  • az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolatával, három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás) csatolásával a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni “Anyakönyvvezető” jeligére.


A pályázat beérkezésének határideje:
2015. május 17.

A pályázat elbírálásának határideje: 2015. május 22.

Az állás betöltésének időpontja: 2015. május 26.


A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt.


Érdeklődni lehet:

a a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Hatósági Igazgatóság, Igazgatási Osztályán (Dezsőné Sramkó Ágnes: 06/1/372-4535) és a Humánpolitikai Csoportnál (Antalics Brigitta: 06/1/381-1344) telefonon.