Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal
jegyzője
recepciós-asszisztens munkatársat keres
A meghirdető szerv: Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Polgármesteri Hivatal
1113 Budapest, Bocskai út 39-41.
A meghirdetett munkahely, beosztás: Jegyzői Igazgatóság,
1 fő Recepciós-asszisztens,
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, hat hónapos próbaidővel
Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- képesítési előírás: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletének 27. pontjában az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett szakképzettség;
A II. besorolási osztályban:Középiskolai végzettség. - ügyfélorientált attitűd,
- jó kommunikációs, problémamegoldó és stressztűrő képesség,
- kimagasló kapcsolatteremtő készség,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
- angol és/vagy német nyelvismeret társalgási szinten (bizonyítvány nem feltétel),
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás)
Feladatai:
- Teljeskörű tájékoztatás nyújtása az ügyfelek részére, mind élőszóban, mind telefonon keresztül,
- Pótolja az ügyfélszolgálaton elhelyezett iratokat,
- Ellátja az ügyfeleket az ügyintézésükhöz szükséges nyomtatványokkal,
- Szervezi az Igazgató és az Igazgató-helyettes tárgyalási időpontjait, amelyek alkalmával vendéglátással kapcsolatos feladatokat lát el,
- Elvégzi az Igazgató és az Igazgató-helyettes által kiadott levelezési, szövegszerkesztési feladatokat,
- Előkészíti az Igazgató és Igazgató-helyettes utasításait, belső szabályzatait,
- Kategorizálja, selejtezi, irattározza és megválaszolja az Igazgató és az Igazgató-helyettes részére érkező iratokat, beadványokat,
- Közreműködik az Igazgató, illetve az Igazgató-helyettes és a referensek közötti kapcsolat fenntartásában,
- Vezeti a szervezeti egységen belül dolgozók szabadság nyilvántartását, létszámjelentését, valamint a hívásnaplót,
- Érkezteti és iktatja az Igazgató és az Igazgató-helyettes részére szóló ügyiratokat, felügyeli az ügyiratok előadóra történő szignálását, valamint a határidőn belüli ügyintézés betartását,
- Továbbítja a központi e-mail címre érkező érkező megkereséseket az illetékes szervezeti egységek számára,
- Helyettesítőként ellátja a munkatársi helyettesítési rendben reá ruházott feladatokat
Előnyök az elbírálásnál:
- felsőfokú közszolgálati végzettség,
- közigazgatási ügyfélkörben szerzett tapasztalat,
- ügyviteli szoftverek alkalmazásában szerzett gyakorlat,
- kiemelt szintű számítógépes ismeretek (MS Word, Excel)
Illetmény és egyéb juttatás:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint a Polgármesteri Hivatal és Újbuda Közterület-felügyelet alkalmazottainak juttatásairól szóló Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testülete 15/2014. (V. 28.) önkormányzati rendelete alapján.
A jelentkezéseket
- e-mailben, fényképes szakmai önéletrajz kíséretében (a 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet 1. melléklete szerint) munkahelyek, szakmai tevékenység ismertetésével,
- hozzájáruló nyilatkozattal, miszerint a benyújtott pályázati anyag személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik, kezelhetik,
- az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolatával, csatolásával a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni “Recepciós-asszisztens” jeligére.
A pályázat beérkezésének határideje: 2017. december 31.
Pályázat elbírálásának határideje: 2018. január 07.
Állás betöltésnek várható időpontja: 2018. január 08.
A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt.
Érdeklődni lehet:
a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportnál
(Sepsei Nándorné 06 1 381-1344) telefonon.
Budapest, 2017. december 12.