Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Jegyzője
Vagyonnyilvántartási Ügyintézőt keres
A meghirdető szerv: Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal
1113 Budapest, Bocskai út 39-41.
A meghirdetett munkahely, beosztás: Városgazdálkodási Igazgatóság, Vagyongazdálkodási Osztály
1 fő vagyonnyilvántartási ügyintéző, határozatlan időre hat hónapos próbaidővel
Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- képesítési előírás: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet I. számú mellékletének pontjában az I. besorolási osztályban: felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész, gazdaságtudományi, szakképzettség,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (word, excel)
Feladatai:
- vezeti és karbantartja az önkormányzati ingatlanvagyont nyilvántartó rendszert (változások átvezetése, értékcsökkenések és értékhelyesbítések meghatározása és rögzítése, adategyezőség ellenőrzése és adathelyesbítések elvégzése, stb.);
- kezeli a nyilvántartás alapját képező dokumentációt,
- jelentést készít a változásokról; teljesíti a jogszabályokban előírt kötelező adatszolgáltatást, és az egyéb adatszolgáltatásokat;
- karbantartja a „Társasház – Épület – Bérlemény” (EP11) rendszert;
- nyilvántartja a haszonbérleti szerződéseket, a haszonbérlők adataiban történő változásokat folyamatosan átvezeti;
- előkészíti a leltározáshoz szükséges dokumentációt,
- egyeztet a nyilvántartáshoz adatot szolgáltató szervezeti egységekkel és külső szervezetekkel
Előnyök az elbírálásnál:
- gazdaságtudományi, számviteli, iformatikai vagy jogi végzettség,
- rendszeradminisztrációban szerzett szakmai gyakorlat,
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
- magas szintű írásbeli kifejező készség
Illetmény és egyéb juttatás:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint a Polgármesteri Hivatal és Újbuda Közterület-felügyelet alkalmazottainak juttatásairól szóló Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testülete 15/2014. (V. 28.) önkormányzati rendelete alapján.
A jelentkezéseket
- e-mailben, fényképes szakmai önéletrajz (a 45/2012. (III.20.) Korm.rendelet 1. melléklete szerint),
- az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolatával, három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (másolat, vagy igazolás) csatolásával,
- hozzájáruló nyilatkozattal, miszerint a benyújtott pályázati anyag személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik, kezelhetik
a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni “vagyonnyilvántartási ügyintéző” jeligére.
A pályázat beérkezésének határideje: 2017. január 8.
Pályázat elbírálásának határideje: 2017. január 13.
Állás betöltésnek várható időpontja: 2017. január 16.
A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt.
Az álláshirdetésre megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is várjuk.
Érdeklődni lehet:
a Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal a Humánpolitikai Csoportjánál (Sepsei Nándornénál – 06/1-381-1344) telefonon.
Kelt: Budapest, 2016. december 09.