Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
december 22. vasárnap, Zénó

Pályázat házi gyermekorvosi körzet betöltésére

2024december1714:45

Pályázat házi gyermekorvosi körzet betöltésére

Pályázat házi gyermekorvosi körzet betöltésére
Budapest Főváros XI. kerület Önkormányzatának Képviselő testülete pályázatot hirdet
Madárhegy-városrész területén lévő orvosi rendelőbe, feladat-ellátási szerződés keretében történő ellátására területi ellátási kötelezettséggel
házi gyermekorvosi
feladatkör betöltésére
A jogviszony típusa: vállalkozási forma
Jogviszony időtartama: határozatlan
Házi gyermekorvosi feladatok ellátására adott megbízás időtartama:
2025. június 1.- határozatlan ideig
A munkavégzés helye: 1112 Budapest, Madárhegyi út 21.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, heti 40 óra
Ellátandó feladatok
A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglalt gyermekorvosi feladatok, területi ellátási kötelezettséggel, az önkormányzattal kötött feladat-ellátási szerződés szerint vállalkozási formában, határozatlan időtartamra, heti 40 órás munkavégzéssel.
Díjazás és juttatások:
Az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) Korm. rendeletben és a vonatkozó jogszabályok szerint, a NEAK-kal kötött közvetlen finanszírozási szerződés alapján.
A feladatellátásra a jogszabályokban meghatározott tárgyi feltételekkel rendelkező újonnan épült és rendelőhelyiség áll rendelkezésre.
Pályázati feltételek:
• A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet szerinti képesítés, és az ott, valamint az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben, valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte,

büntetlen előélet,

cselekvőképesség,

egészségügyi alkalmasság,

a praxis – megállapodás alapján – vállalkozói formában történő működtetése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

részletes személyi és szakmai tevékenységet bemutató fényképes önéletrajz, motivációs levél,
• orvosi diploma, valamint a csecsemő- és gyermekgyógyászat szakorvosi képzettséget igazoló dokumentumok eredetben (külföldön szerzett képesítés esetén az eredeti nyelven kiállított okirat másolata, annak hiteles fordítása, valamint a végzettséget igazoló okirat honosításáról szóló irat másolata),

3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja, hogy a pályázó büntetlen előéletű, nem áll közügyektől eltiltás hatálya alatt, és nem áll foglalkozástól/tevékenységtől eltiltás hatálya alatt, vagy az adott foglalkozástól/tevékenységtől eltiltás hatálya alatt,

egészségügyi alkalmassági vizsgálat igazolása,

egyéni vállalkozó esetén az egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételről szóló igazolás, társas vállalkozás esetén a cégbírósági bejegyzést igazoló okirat másolata,

nyilatkozat a praxis betöltési módjáról (jogviszony megjelölése),

nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálása nyilvános ülésén vagy zárt ülésén történjen,

nyilatkozat, hogy a pályázó megismerte és tudomásul vette a pályázati kiírás mellékletében foglat adatkezelési tájékoztatót.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. január 31. A pályázat elbírálásának várható határideje: 2025. február 28. A körzet betölthetőségének várható időpontja: 2025. június 1.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot papír alapon személyesen az alábbi címen kell benyújtani:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal, Szociális és Egészségügyi Osztály, 1113 Budapest, Zsombolyai utca 4. Fsz. 3. szoba
A pályázathoz kapcsolódó egyéb információk:

Újbuda Önkormányzata a praxis működtetési jogát térítésmentesen biztosítja.

A körzet - kb. 700 fő 0-14 éves korosztállyal - jelenleg kialakítás alatt van, mely a sikeres pályázati eljárás esetén kerül véglegesítésre.

Az Önkormányzat a feladat ellátáshoz a rendelő helyiséget, valamint annak felszerelését és berendezését térítésmentesen biztosítja, a rendelő fenntartási költsége a feladatot ellátót terheli.
Amit kínálunk:

felszerelt, új modern rendelő a legkorszerűbb feltételekkel,

háziorvosi szolgáltatók folyamatos önkormányzati támogatása pl. eszközbeszerzés, rezsitámogatás stb.,

inspiráló, munkakörnyezet, Gyermekliget részét képező rendelőben, melyhez bölcsőde, óvoda, játszótér is tartozik.
A pályázat elbírálásának rendje:
A pályázatról és a feladat-ellátási szerződés megkötéséről a Szociális és Egészségügyi Bizottság dönt, és a pályázati határidő leteltét követően soron következő ülésén. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
Tájékoztatás a pályázatban megadott személyes adatok kezeléséről:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata, mint Adatkezelő a rá vonatkozó Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (továbbiakban: általános adatvédelmi rendelet vagy GDPR) és a hazai adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően gondoskodik személyes adatai védelméről. Az adatkezelésről szóló részletes tájékoztatót a pályázati kiírás melléklete tartalmazza.
Érdeklődni lehet:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Szociális és Egészségügyi Osztályán, Bunkóczi Szilvia egészségügyi referensnél +36-70-684-7267 telefonon vagy bunkoczi.szilvia@ujbuda.hu címen a munkakör betöltésével kapcsolatban.
Pályázati felhívás melléklete
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
A Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat/Adatkezelő) az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban GDPR/Rendelet) előírásai szerint, ezúron tájékoztatja Önt, mint érintettet a személyes adatai kezelésével kapcsolatos információkról.
1.Az Adatkezelő pontos megnevezése, elérhetőségei: Adatkezelő neve: Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Székhely: 1113 Budapest, Bocskai út 39-41. képviselő: dr. László Imre, polgármester honlap: www.ujbuda.hu telefonszám: +361- 372-4500 adatvédelmi tisztviselő e-mail címe: gdpr@ujbuda.hu
2.Az adatkezelés célja:
Gyermekorvosi feladatok ellátására kiírt pályázati eljárás lebonyolítása feladat-ellátási szerződéses jogviszony létesítése céljából.
3.Az adatkezelés jogalapja:
Az adatkezelés az Adatkezelőre ruházott közérdekű vagy közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges a GDPR 6. cikk (1) bekezdés e) pont alapján.
Vonatkozó tagállami jogszabályok:
-
Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011.évi CLXXXIX. törvény,
-
a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM. rendelet szerinti képesítés, és az ott, valamint,
-
az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvény, e törvény végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet,
-
valamint az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről,
-
valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben előírt egyéb feltételek megléte.
4.A kezelt adatok köre:
A pályázó által benyújtott pályázati anyagban szereplő személyes adatok, a pályázati eljárás során, így különösen az eseti bizottság meghallgatásán rögzített személyes adatok.
5.Címzettek kategóriái:
A pályázati eljárás előkészítésével és lebonyolításával kapcsolatos adminisztratív feladatokat Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Polgármesteri Hivatala látja el.
A pályázati kiírásnak megfelelt pályázókat Szociális és Egészségügyi Bizottság hallgatja meg, így a bizottság tagjai hozzáférnek az Ön személyes adataihoz.
Tájékoztatjuk, mivel az Adatkezelő közfeladatot ellátó szervezetnek minősül az általa kezelt közérdekű és közérdekből nyilvános adatok vonatkozásában az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.évi CXII. törvény rendelkezései szerint közzétételi, illetve közérdekű adatigénylésekre irányuló válaszadási kötelezettség terheli. Az Ön vonatkozásában ez kizárólag törvény által meghatározott közérdekből nyilvános adatait érintheti, melyek a közfeladat ellátásával összefüggő személyes adatai. A pályázat benyújtása során Ön jogosult arról nyilatkozni, hogy a pályázatát a Képviselő-testület nyilvános vagy zárt ülésen tárgyálja.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy az Adatkezelő a 315/2021. (II.25.) XI. ÖK Polgármesteri határozat alapján egyedi közzétételi listát vezetett be, mely szerint kötelezően közzéteszi az közérdekű adatigénylések és az arra adott válaszokat.
A fentieken túl az adatokat harmadik fél részére kizárólag jogszabály kötelezése alapján továbbítjuk.

6.A személyes adatok tárolásának időtartama:
A személyes adatokat az Adatkezelő a fenti célból a pályázati eljárás lezárásáig kezeli. Az iratmegőrzésre az önkormányzati hivatalok egységes irattári tervének kiadásáról szóló 78/2012. (XII. 28.) BM rendelete az irányadó.
7.Automatizált döntéshozatal ténye: Az adatkezelés során automatizált döntéshozatal nem történik.
8.Az érintett joggyakorlásra vonatkozó szabályok:
Az Adatkezelő tájékoztatja, hogy a GDPR alapján Ön, személyazonosságának igazolását követően az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet jelen adatkezelési folyamat tekintetében:

kérheti tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,

kérheti személyes adatainak helyesbítését,

kérheti személyes adatai törlését, amennyiben a GDPR 17. cikk (1) bekezdésében foglalt valamely feltétel fennáll,

kérheti személyes adatai kezelésének korlátozását,

tiltakozhat az adatkezelés ellen,

jogorvoslattal élhet.
Az Adatkezelő gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá mindazon technikai és szervezési intézkedéseket, amelyek a GDPR és az egyéb adat-, és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek. Az adatokat védi a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.
Az Adatkezelő törekszik arra, hogy az Önnek adott tájékoztatás minden esetben a GDPR által meghatározott szabályok teljesítése mellett is a lehetőségekhez mérten tömör, átlátható, érthető, könnyen hozzáférhető, világos és közérthető legyen.
Kérelmét elsősorban írásban terjesztheti be az Adatkezelőnek címzett, jelen tájékoztatóban feltüntetett elérhetőségén. Amennyiben Ön azonban szóbeli tájékoztatást kér, úgy személyazonossága igazolását
követően az Adatkezelő erre felhatalmazott munkatársa a tájékoztatást szóban is megadhatja, ha a tájékoztatáshoz szükséges adatok részére rendelkezésére állnak. Minden más esetben az igényt munkatársunk rögzíti és a kérelem beérkezésétől számított legkésőbb egy hónapon belül tájékoztatjuk Önt kérelmével kapcsolatosan. Ezt a határidőt maximum további két hónappal hosszabbíthatjuk meg, ha a kérelem összetettsége vagy az aktuálisan kezelt kérelmek száma ezt indokolja, ellenben erről a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül, elektronikus úton tájékoztatjuk.
Amennyiben nem intézkedünk a kérelmére vagy az intézkedésünket nem fogadja el, úgy jogorvoslattal élhet. Adatkezelési eljárásunkkal kapcsolatban Ön panasszal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11; 1363 Budapest, Pf.:9., +36 1 391-1400; www.naih.hu ), vagy választása szerint a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes törvényszékhez.