PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
A Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata nyilvános kétfordulós pályázat útján felajánlja megvételre az alábbi ingatlanát:
Megnevezés | Hrsz | Terület (m2) | KÉSZ száma | Övezet | Ajánlati biztosíték(bánatpénz) | Kikiáltási ár |
Rodostó utca – Rétköz utca sarok | 1966/4 | 704 | 8/2017.(III.28.)XI.ÖK. | Lk-2-XI-L-04 | 1.000.000-Ft | 79.552.000,-Ft + 27% ÁFA |
Az ingatlan jellemzői:
- Az ingatlan szabályozását a táblázatban megjelölt számú rendelettel jóváhagyott Kerületi Építési Szabályzat tartalmazza. Az ingatlan kisvárosias, kertvárosias lakóterületek, melyek részletes szabályozásait és a beépíthetőségét a KÉSZ rendelete részletesen tartalmazza.
- Az ingatlanra telepíthető funkciók: lakossági ellátást biztosító szolgáltatások (pl.: cukrászda, pékség, vendéglátás, háztartási kisgép javítás, ruhajavítás).
- Az ingatlan tulajdoni lapján az ELMÜ Hálózati Kft részére 25 m2 területre a VMB-207/2011, a 7103/304/2011, a 60308/1/2013/12.07.05. számú ügyirat rangsorában vezetékjog került bejegyzésre.
- A Nemzeti Vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. tv. 14.§ (2) bek. alapján az ingatlanra a Magyar Államot minden más jogosultat megelőző elővásárlási jog illeti meg, továbbá az 1991. évi XXXIII. tv. 39.§ (2) bek. alapján a Fővárosi Önkormányzat is elővásárlási joggal rendelkezik. A megkötendő adásvételi szerződés hatálybalépésének feltétele az elővásárlásra jogosultaknak az elővásárlási jogról történő lemondása.
Egyéb feltételek:
- A pályázatban meg kell jelölni az ingatlanon tervezett tevékenységet, valamint a pályázat mellékleteként tervvázlatot szükséges benyújtani, az ingatlanon elhelyezni kívánt létesítményről.
- A pályázatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő nevét, székhelyét, telefonszámát, e-mail címét, a megajánlott vételárat (Ft/m2 + 27% ÁFA) és a vételár rendelkezésre állásával kapcsolatos igazolást (büntetőjogi felelőssége tudatában tett nyilatkozat a vételár rendelkezésre állásáról vagy banki igazolás), továbbá az ajánlattevő részletes és jogilag kötelező erejű nyilatkozatát a pályázati kiírásban foglalt feltételek elfogadására és az általa vállalt kötelezettségekre vonatkozóan.
- A pályázat érvényességének feltétele az ajánlati biztosíték (bánatpénz) előzetes megfizetése, mely átutalással vagy OTP bankfiókban történő közvetlen befizetéssel teljesíthető az OTP Bank Nyrt. 11784009-15511001 számlaszámára (közlemény rovatban fel kell tüntetni: „Bánatpénz a 1966/4 hrsz-ú ingatlan pályázata” tárgyában), melyről szóló igazolás másolatát a pályázathoz mellékelni kell. A befizetés postai úton nem teljesíthető! Az átutalással történő fizetés esetén a bánatpénznek az Önkormányzat számláján történő jóváírása a pályázat lejárati idejéig esedékes. A pályázat sikertelensége esetén az ajánlati biztosíték a döntést követő 8 napon belül visszafizetésre kerül a befizető részére. Sikeres pályázat esetén az ajánlati biztosíték a vételárba történő beszámítással annak részét képezi.
- A pályázat érvényességének feltétele továbbá a kikiáltási ár elfogadása, megajánlása, mert az annál alacsonyabb összegre tett ajánlat érvénytelennek minősül.
- A pályázaton devizabelföldi és külföldi természetes és jogi személy, valamint jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, egyéni vállalkozó vehet részt.
- Ha az ajánlattevő jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, a pályázathoz mellékelni kell 30 napnál nem régebbi cégkivonatot és a cég képviseletére jogosult aláírási címpéldányát.
Egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói engedély hiteles másolatát.
Természetes személy esetén a természetes személy személyi adatait.
- A konzorciumban pályázóknak ajánlatukhoz csatolni kell a közöttük létrejött megállapodást, melynek ki kell térnie arra, hogy a tagok felelőssége egyetemleges, meg kell jelölniük továbbá meghatalmazással eljáró képviselőjük nevét.
- Külföldi ajánlattevőnek hiteles magyar fordításban is be kell nyújtania a megjelölt dokumentumokat. Külföldi ajánlattevő köteles belföldi székhellyel (lakóhellyel) rendelkező kézbesítési megbízottat megnevezni.
- Fizetés módja: A vételárat egyösszegben, banki átutalással a szerződés hatálybalépését követő 15 naptári napon belül kell megfizetni.
- Ajánlati kötöttség: 90 nap.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. november 3. (kedd) 10.00 óra
A pályázat zárt, címet és feladót és más megkülönböztető jelet nem tartalmazó borítékban nyújtható be személyesen a Budapest Főváros XI. kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Városgazdálkodási Igazgatóság Vagyongazdálkodási Osztályán (1113 Budapest, Zsombolyai u. 5. II. em. 203. szobában). A borítékra rá kell írni: „Pályázat a 1966/4 hrsz-ú ingatlanra”
A pályázatok bontásának időpontja: 2020. november 3. (kedd) 10.30 óra
Helye: Budapest XI. ker. Zsombolyai u. 5. alagsor 1. tárgyaló
A pályázatok bontásán a pályáztató, az ajánlattevők, illetve meghatalmazottaik – amelyet írásbeli meghatalmazás útján igazolni kell – lehetnek jelen.
A pályázatokat az Önkormányzat Gazdasági Bizottsága értékeli. Dönthet és meghatározhatja a nyertes pályázót vagy amennyiben az ajánlatok közötti csekély eltérés indokolja, a Gazdasági Bizottság az ajánlattevők közül legalább a két legkedvezőbb ajánlattevőt versenytárgyalásra hívhatja. A beérkezett pályázatok alapján a Gazdasági Bizottság határozza meg, hogy az ajánlatok közül hány, illetve melyik pályázó kerül meghívásra a második versenytárgyalásos fordulóra, ahol a licitlépcső 500.000,-Ft.
A Pályázat eredményének megállapítására a Gazdasági Bizottság jogosult, melynek várható időpontja a novemberben esedékes bizottsági ülés vagy licit esetén a licit megtartását követő soron következő bizottsági ülés.
A Bizottság fenntartja azon jogát, hogy a pályázatot indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.
Eredményhirdetés módja, ideje és helye: A Gazdasági Bizottság ülése, amelyen a napirend megtárgyalásra kerül. Ezt követően a Gazdasági Bizottság döntéséről a pályázók írásban értesítést kapnak.
A pályázat nyertese az elbírálást követő 30 napon belül köteles az adásvételi szerződést megkötni.
Bővebb felvilágosítás az ingatlanról a 06-1-381-1309 telefonszámon kapható.