Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
november 28. csütörtök, Stefánia

Felhasználói elégedettségi felmérés készül az MVM-ről

         

Tisztelt Ügyfelünk!

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (a továbbiakban: MEKH) az egyetemes szolgáltatói, valamint az elosztói engedélyesekkel együttműködve évről évre országos felhasználói elégedettségi felmérést készít.

Az idei évben a villamosenergiáról szóló 2007. évi LXXXVI. törvény 159. § (5) 4. pontja alapján a MEKH vonatkozó határozataiban elrendelt, a villamos energia egyetemes szolgáltatással és a villamosenergia elosztással kapcsolatos felhasználói elégedettségi felmérésre kerül sor.

A felmérés keretében 2023. május és július hónapok között a kutatással megbízott Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány munkatársai lakossági ügyfeleket keresnek fel otthonaikban és kérdeznek meg a villamos energia egyetemes szolgáltatással és/vagy villamosenergia-elosztással kapcsolatos elégedettségükről. A kutatás anonim és önkéntes, az ügyfelek kérdésekre adott válaszait a hatályos adatvédelmi rendeletnek megfelelően használjuk fel.

Ügyfeleink a kutatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tájékozódhatnak:

MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999

MVM Démász Áramhálózati Kft.
e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999

MVM Émász Áramhálózati Kft.
e-mail-cím: eloszto@mvmemaszhalozat.hu
telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999


Segítő közreműködését köszönjük!


MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
MVM Démász Áramhálózati Kft.
MVM Émász Áramhálózati Kft.