Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
november 28. csütörtök, Stefánia

Pályázati felhívás civil szervezetek részére működésük, fejlesztésük segítéséhez

2021december1014:15
»
2022január1018:00

A pályázat beadási határideje: 2022. január 10. (hétfő)

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata

pályázatot ír ki 10 millió Ft keretösszegben a pályázó igényének megfelelően elő- vagy utófinanszírozással

CIVIL SZERVEZETEK részére

MŰKÖDÉSÜK és FEJLESZTÉSÜK

segítéséhez



Pályázni lehet:

Civil szervezetek működésével és fejlesztésével kapcsolatos kiadásokra (támogatási időszak: 2021. július 1 - 2022. június 30.).


Pályázhatnak:

A XI. kerülethez kötődő (székhely vagy telephely vagy megvalósítás helyszíne) civil szervezetek. Előnyben részesülnek azok a civil szervezetek, amelyek működésükkel, programjaikkal az esélyegyenlőség megvalósítását is segítik, vagy környezettudatos működésükkel jó például szolgálnak más szervezeteknek, vagy az állatvédelem terén végeznek kiemelt feladatot.


A pályázat benyújtásának feltétele az Újbuda Önkormányzatának honlapján található civil adatlap kitöltése és beküldése a
civil@ujbuda.hu e-mail címre. Annak a szervezetnek, amely korábban már regisztrált, csak abban az esetben szükséges újra beküldenie az adatlapot, ha az adatokban változás történt.


Az adatlap az alábbi linken érhető el:
http://ujbuda.hu/ujbuda/felhivas-civil-szervezetek-regisztracios-lehetosegere


Nem pályázhatnak
:

  • azok a kulturális szervezetek, amelyek a kulturális működési pályázatra adják be pályázatukat,
  • azok a civil szervezetek, akinek tartozása van az Önkormányzat felé.


Általános tudnivalók:

Egy szervezet egy pályázatot nyújthat be.

Igényelhető támogatás: maximum 500.000 Ft

A pályázat megvalósításához minimum 25% önrésszel kell rendelkezni.

A támogatások elő- vagy utófinanszírozással kerülnek kifizetésre.


A támogatási kérelem benyújtása pályázati adatlapon történik, melyen részletesen fel kell tüntetni a megvalósítandó célt, az összköltségvetést, továbbá azt, hogy a pályázó milyen saját vagy egyéb anyagi forrással rendelkezik a cél megvalósításához az igényelt támogatás összegén felül. Az adatlap szerves részét képezik a vonatkozó jogszabályokban előírt kötelező nyilatkozatok.


A pályázati adatlaphoz kérjük, szíveskedjenek csatolni egy rövid, maximum 2 oldalas beszámolót, hogy az elmúlt három évben (2019-2021.) milyen tevékenységet folytattak, kiemelve azt is, hogy a járványügyi helyzet alatt volt-e speciális feladatellátásuk. A beszámoló hiányában a pályázat érvénytelen.


A nyertes pályázóknak a támogatási összeg rendeltetésszerű felhasználásáról elszámolást kell benyújtaniuk a támogatási szerződésben és a 25/2016.(XI. 22.) ÖK rendeletben foglaltak szerint. A támogatás kifizetésére (az elnyert összegben) előfinanszírozás esetén a szerződéskötést, valamint a banki felhatalmazó levél átadását követően, utófinanszírozás esetén, a pályázatban vállalt program megvalósulása, az elszámolás ellenőrzése és jóváhagyása után kerül sor.


A pályázati összeg az alábbi kiadásokra használható fel:

  • tiszteletdíjak,
  • személyi jellegű kiadások és járulékai,
  • bérleti díjak,
  • rezsiköltségek,
  • dologi kiadások,
  • könyvelői díj, bankköltség,
  • hirdetmények,
  • rendezvényszervezés, szolgáltatásvásárlás,
  • honlap működtetési kiadások,
  • nyomdai előkészítés, nyomdaköltség,
  • technikai eszközök, bútorok beszerzése, kis értékű tárgyi eszközök beszerzése,
  • felújítási és karbantartási munkálatok és az ehhez szükséges eszközök beszerzése,
  • környezetvédelmi programok megvalósításához szükséges eszközök beszerzése,
  • állatvédelemmel kapcsolatos beszerzések.


Felhívjuk a pályázók figyelmét, hogy a 25/2016.(XI. 22.) ÖK rendelet alapján a támogatási összegből reprezentációs célú (pl. étel, ital, ezen belül alkohol tartalmú ital beszerzése, éttermi szolgáltatás igénybevétele, ajándékutalványok juttatása, stb.) kiadások nem számolhatók el.


Az elszámolással kapcsolatos előzetes információk:

Az elszámolásnak tartalmaznia kell:

- a támogatási elszámoló lapot (szerződéskötéskor mellékeljük),

- a kitűzött támogatási cél megvalósulását bemutató szöveges szakmai beszámolót,

- a támogatás felhasználását igazoló számláknak és az egyéb számviteli bizonylatoknak a másolatát,

- a támogatási cél érdekében kötött szerződések/megrendelések másolatát,

- a kifizetésekről szóló bankkivonatokat illetve kiadási pénztárbizonylatokat.

Az elszámoláskor csak a támogatási szerződésben rögzített célnak megfelelő és a meghatározott időintervallumban kibocsájtott számlák fogadhatók el. Az elszámolás további részleteiről tájékozódhat a 25/2016.(XI. 22.) ÖK rendeletben, valamint a további részletekről a nyertes pályázatok esetében a szerződéskötés során rendelkezünk.


A pályázati adatlapok letölthetőek ide kattintva.

Pályázattal kapcsolatos szakmai információ: Filling Andrea 06707974586


Érvénytelen a pályázat, ha

  • nem a lent ismertetett módon történik a benyújtás,
  • a pályázati adatlap formailag vagy tartalmilag hibás illetve hiányos, és a hiánypótlás a megadott határidőig nem érkezik be az Önkormányzatba.

Az érvénytelen pályázatokról érdemi elbírálás nélkül értesítést küldünk a pályázat lezárását követően.


Pályázat benyújtása:

A pályázat során az alábbi dokumentumok benyújtása kötelező:

  • pályázati adatlap,
  • a pályázati adatlap mellékleteit képező nyilatkozatok,
  • a pályázó szervezet max. 2 oldalas beszámolója 2019-2021. évi tevékenységéről


Gazdálkodó szervezetek esetén:

  • A gazdálkodó szervezetek (cégek, adószámmal rendelkező egyesületek/alapítványok, egyházak, egyházi szervezetek) hivatalunkkal az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatás általános szabályairól szóló 2015. CCXXII. törvény 9. § értelmében, feladat- és hatáskörünkbe tartozó ügyekben elektronikusan kötelesek kapcsolatot tartani. Ehhez szükséges, hogy a pályázó szervezet rendelkezzen Cégkapu vagy Ügyfélkapu hozzáféréssel.
  • A pályázati adatlap/adatlapok, és a beküldeni kívánt csatolmányok kizárólag az alábbi módon nyújthatók be a szervezet saját cégkapu adataival:
    • e-Papíron vagy
    • az UJBUDA rövid nevű, 202117330 KRID azonosítójú hivatali kapun keresztül (a legördülő menüben Budapest Főváros XI. kerület Újbuda Önkormányzata néven található).


Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag hitelesített dokumentumokat áll módunkban befogadni, így kérjük, csatolmányát elektronikus aláírással ellátva küldje el, vagy e-Papíron keresztül a feltöltést követően a hitelesítés funkciót kiválasztva, AVDH szolgáltatással hitelesítse azt.


Az e-Papír kitöltése során az „Egyéb” témacsoportot és az „Egyéb” ügytípust válassza ki, a tárgy megjelölésénél pedig tüntesse fel, hogy „Civil működési pályázat 2021” ! Kérjük, hogy egyszeri belépéssel töltse fel a pályázati dokumentumokat ne külön-külön belépésekkel.

Amennyiben a dokumentumfeltöltés során elmarad a hitelesítés, úgy a pályázat érdemi elbírálás nélkül érvénytelen.

Útmutató e-Papíron benyújtandó ügyintézéshez


A pályázat beadási határideje: 2022. január 10. (hétfő)

Személyes benyújtásra, postai úton történő megküldésre nincs lehetőség!

Hiánypótlásra az e-mailen történő felszólítást követő 5 munkanapig van lehetőség.


Az elbírálással és az értesítéssel kapcsolatos információk:

A pályázatokról a Kulturális és Köznevelési Bizottság javaslata alapján a Polgármester, alapítványok esetében bizottsági javaslat után a Képviselő-testület dönt.

Az Önkormányzat a részfinanszírozás jogát fenntartja.

Az elbírálást követően az eredményekről az Önkormányzat értesíti a pályázókat, majd a nyertes pályázókkal támogatási szerződést köt. Az eredmény megjelenik a www.ujbuda.hu internetes oldalon is.


A pályázatok várható elbírálása: 2022. január - február

A szerződéskötés várható ideje: 2022. február hónapban


Adatkezelési tájékoztató


Budapest, 2021. december


dr. László Imre

polgármester

Címkék: