Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
május 11. vasárnap, Ferenc

BUDAPEST FŐVÁROS XI. KERÜLET ÚJBUDAI POLGÁRMESTERI HIVATAL JEGYZŐJE BERUHÁZÁSI ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖRBEN MUNKATÁRSAT KERES

2025május0811:30
»
2025május2318:00

A pályázat beérkezésének határideje: 2025. május 23.

BUDAPEST FŐVÁROS XI. KERÜLET ÚJBUDAI POLGÁRMESTERI HIVATAL JEGYZŐJE
BERUHÁZÁSI ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖRBEN MUNKATÁRSAT KERES


A meghirdető szerv: Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal
1113 Budapest, Bocskai út 39-41.


A meghirdetett munkahely, beosztás: Beruházási Osztály, Városfejlesztési Csoport
beruházási ügyintéző munkakörben, teljes munkaidőben, határozatlan időre, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) által lehetővé tett esetekben hat hónapos próbaidővel


Alkalmazási feltételek és szakmai követelmények:
• magyar állampolgárság,
• büntetlen előélet,
• cselekvőképesség,
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• Képesítési előírás: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet I. számú mellékletének:
o 32. pontjában az I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, agrár, szociológus, földrajztanár, geográfus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés


Feladatai:
• A Beruházási Osztály, ezen belül a Városfejlesztési Csoport referense munkájának segítése és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
• Az önkormányzat városfejlesztési és beruházási projektjeinek adminisztrációs támogatása, részvétel az előkészítési, ajánlatkérési és közbeszerzési eljárások, valamint szerződéskötések műszaki előkészítésében;
• Folyamatban lévő projektek kommunikációja, a vezetés és az érintett szervezeti egységek tájékoztatása;
• Közreműködés egyes meghatározott projektek lebonyolításában;
• Az üzembe helyezési eljárások és leltározások előkészítésében, lebonyolításában való közreműködés;
• Folyamatos személyes kapcsolattartás, egyeztetés a tervezőkkel, vállalkozókkal, egyéb partnerekkel;
• A bejövő és kimenő kiadmányozott ügyiratok továbbítása;
• Jegyzőkönyvek, feladatlisták készítése, szerkesztése és nyomon követése, kimutatások készítése, folyamatok támogatása;
• A költségvetési előirányzatok, mind a bevételek, mind a kiadások megfelelő bontásban történő naprakész nyilvántartásának a kezelése;
• Szerződések és számlák nyilvántartása és figyelemmel kísérése, az azokban kötelezettségként elrendelt határidők betartásának figyelemmel kísérése, illetve az ezzel kapcsolatos további feladatok ellátása;
• Kötelezettségvállalási előlapok nyilvántartása, érvényesítő és utalványozó lapok nyilvántartása;
• Postázás, az ügyirat-kezelési előírások maradéktalan betartása;
• Telefoni, szóbeli, írásbeli lakossági bejelentések fogadása, az ügyfelek megfelelő előadóhoz történő irányítása, a tett intézkedésről a vezető tájékoztatása;
• Jelenléti ív és létszámjelentés elkészítése;
• Másológép, telefonok, számítógépek karbantartásával kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
• Egyéb ad hoc feladatok talpraesett, önálló ellátása.


Előnyök az elbírálásnál:
• felsőoktatásban szerzett műszaki képzés: okleveles építész-, építő-, tájépítész-mérnöki, tájépítő település-fejlesztési, vidékfejlesztési végzettség,
• közigazgatásban szerzett szakmai gyakorlat,
• precizitás, megbízhatóság,
• gyors és hatékony munkavégzés,
• jó szervezési, priorizálási, kommunikációs és problémamegoldó képesség
• ASP rendszer és MS Office programok napi rendszerességgel, magas szinten történő használata, különösen szövegszerkesztés és táblázatkezelés,
• terhelhetőség, képesség az önálló munkavégzésre.


Amit kínálunk:
• Illetmény és egyéb juttatás: A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) előírásai, valamint Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata Képviselő-testületének a Polgármesteri Hivatal és Újbuda Közterület-felügyelet alkalmazottainak juttatásairól szóló 15/2014. (V. 28.) önkormányzati rendelete alapján. Illetményalap: 84.000,- Ft, illetménykiegészítés 40%,
• cafeteria 2025. évben br. 420.000,- Ft;
• heti 1 munkanap távmunkavégzési lehetőség;
• kerékpárral történő munkába járás támogatása;
• 39/2010. (II.26.) Korm. rendelet szerinti utazási költségtérítés;
• támogató csapat, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
• tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.


A jelentkezéseket
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez címezve az allaspalyazat@ujbuda.hu e-mail címre kell megküldeni “Beruházási ügyintéző” jeligére.


A pályázati anyaghoz az alábbi dokumentumokat kell csatolni:
• fényképes szakmai önéletrajz (a 87/2019. (IV.23.) Korm.rendelet 1. melléklete szerint),
• az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okmányok másolata,
• nyilatkozat arról, hogy a pályázó megismerte és tudomásul vette az Álláspályázatok | Közigazgatás oldalon közzétett adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat,
• 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány


A pályázat beérkezésének határideje: 2025. május 23.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 29.
Az állás betöltésnek várható időpontja: 2025. június 16.


A pályázatok elbírálásáról bizottság dönt. A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázat eredménytelenné nyilvánítására. Az álláspályázatokra jelentkezők részére szóló adatvédelmi tájékoztató és folyamatleírás az Álláspályázatok | Közigazgatás oldalon megtekinthető.


Érdeklődni lehet:
Budapest Főváros XI. Kerület Újbudai Polgármesteri Hivatal Beruházási Osztályánál Alexa Csaba +36-1-381-1352 telefonszámon a munkakör szakmai feladatrendszerével kapcsolatban. Továbbá a Humánpolitikai Csoportnál Ivády Marianna: +36-70-684-7395 telefonszámon a munkakör betöltésével kapcsolatban.


Budapest, 2025. május 7.


dr. Tiba Zsolt
jegyző