Az átadás 10.00 órától 14.00 óráig tartott, melyen részt vett dr. Hikádi Mónika, Budapest Főváros Közigazgatási Hivatal Közigazgatási Hivatala törvényességi főosztályvezetője, dr. Filipsz Andrea jegyző, Vargáné dr. Kremzner Zsuzsanna aljegyző, a Polgármesteri Hivatal dolgozói és szakértők.
Az átadás során dr. Hoffmann Tamás átvette a polgármesteri, alpolgármesteri iratokat, titkos ügyiratokat és egy sajnálatosan hosszú listát a fel nem lelhető iratokról. Tetemes akták tartalmazták az önkormányzati pénzügyi helyzetének ismertetőjét. Rövid írásos vázlatot kapott az új polgármester a folyamatban lévő közbeszerzésekről, pályázatokról, peres ügyekről.
A kerület érdekét szem előtt tartva a fenti jogszabályi előírásoknak megfelelő dokumentáción túl, dr. Hoffmann Tamás polgármester a közbeszerzési, pályázati határidők, továbbá a segélyek és egyéb juttatások utalása tárgyában sürgős egyeztetést kezdeményezett a Polgármesteri Hivatallal.
A polgármesteri munkakör átadás-átvétele zökkenőmentesen történt, a kerület irányításában fennakadás nem volt tapasztalható, köszönhetően annak, hogy a közreműködők tárgyilagosan, szakszerűen és a jogszabályoknak megfelelően folytatták le az egyeztetéseket, az átadott iratok tartalmi szempontú vizsgálata folyamatosan zajlik, lezárásukra a lehető leggyorsabban kerül sor.