Közigazgatás

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
április 26. péntek, Ervin

Pályázati felhívás parkoló üzemeltetésére

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. pályázati felhívást tesz közzé az általa használt és az alábbiakban felsorolt Budapest XI. kerületi parkolók
Gazdagréti úti parkoló (hrsz.: 1782/3 )

Nagyszeben téri parkoló (hrsz.: 1918/36)
üzemeltetésére.

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. pályázati felhívást tesz közzé az általa használt és az alábbiakban felsorolt Budapest XI. kerületi parkolók
 Gazdagréti úti parkoló (hrsz.: 1782/3 )
 Nagyszeben téri parkoló (hrsz.: 1918/36)
üzemeltetésére.
I. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
1. A pályázat kiírója
Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft.
Székhely: 1113 Budapest, Hamzsabégi út 60.
Adószám: 21185023-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-913256
(a továbbiakban: Használó vagy Üzemeltetésbe adó vagy kiíró)
2. A pályázat célja
Az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. nyilvános pályázati felhívást tesz közzé a Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának tulajdonában lévő, az 1782/3 helyrajzi szám alatt fekvő Gazdagréti úti és az 1918/36 helyrajzi szám elhelyezkedő Nagyszeben téri parkolók együttes üzemeltetésére 2015. május 01. napjától 2016. február 29. napjáig tartó határozott időtartamra. Amennyiben a pályázat kiírója a parkolók vonatkozásában az üzemeltetési jogával 2016. február 28. napját követően is rendelkezik, úgy a pályázat kiírója az üzemeltetési szerződés határozott időtartamának lejárta előtt 30 (harminc) nappal tárgyalásokat kezdeményezhet a jelen pályázati felhívás alapján nyertes ajánlattevővel az üzemeltetési szerződés felülvizsgálatát illetően.
3. A pályázat benyújtásának helye és módja
A pályázatokat az alább megjelölt helyre 1 (egy) db zárt, cégjelzés nélküli borítékban, 1 (egy) db eredeti és 1 (egy) db fénymásolt példányban, kötve vagy fűzve, folyamatosan sorszámozott lapokkal, magyar nyelven kell benyújtani.
A borítékon fel kell tüntetni az alábbi szöveget: "Pályázat a Gazdagréti úti- és a Nagyszeben téri parkolók üzemeltetésére”.
A pályázó köteles az eredeti példányt megjelölni, és „EREDETI PÉLDÁNY” felirattal ellátni. Ennek elmulasztása esetén a beérkezett ajánlat érvénytelen.
3
Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft.
Biztonságtechnikai részleg
1113 Budapest, Hamzsabégi út 60., I. emelet
Hétfő-péntek: 0800 - 1400
4. A pályázat benyújtásának határideje
2015. április 23. (csütörtök) 14:00 óra
A pályázat kiírója a határidő módosítására saját hatáskörében bármikor jogosult.
5. További részletes információk a pályázathoz
A pályázati kiírás és a kapcsolódó anyagok papíralapon 2015. április 08. napjától átvehetők személyesen az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. Biztonságtechnikai részlegén, illetve elektronikus formában letölthetők a www.ujbudaprizma.hu weboldalról.
A kiíró javasolja, hogy az ajánlattevő az ajánlattételi felhíváson felül saját felelősségére és költségére szerezzen be minden olyan kiegészítő információt (közműellátás, műszaki állapot, üzemeltetéshez szükséges engedélyeztetési eljárás, stb.) az ingatlanokról, amely a megalapozott ajánlattételhez szükséges lehet. Az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. Biztonságtechnikai részlege rendelkezésére áll minden érdeklődőnek a felmerülő kérdéseik megválaszolásában az alábbi elérhetőségeken:
 Telefon: +361/372-76-41
 Elektronikus levélcím: palyazat@ujbudaprizma.hu
 Személyesen az 1113 Budapest, Hamzsabégi út 60. szám alatt, az I. emeleten található Biztonságtechnikai részlegen, munkanapokon 08:00 és 14:00 óra között.
II. PÁLYÁZATI FELTÉTELEK
1. A pályázók személyi köre
Jelen pályázati kiírás keretében önállóan vagy konzorciumi partnerként részt vehet minden jogi személy és egyéni vállalkozó, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet, amely(nek):
- legalább egy teljes, lezárt üzleti évvel rendelkezik
- az illetékes állami-, illetve önkormányzati adóhatóság hatáskörébe tartozó, lejárt köztartozása semmilyen jogcímen nem áll fenn
- kötelezettséget vállal arra, hogy nyertes pályázata esetén, kizárólag erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkező munkavállalót alkalmaz a pályázati felhívás 1. számú mellékletében felsorolt parkolókban
- hasonló tevékenységi körben szerzett szakmai jártassággal, ismeretekkel rendelkezik
A feltételek együttes fennállását a pályázat benyújtásával egyidejűleg a pályázat kiírója felé hitelt érdemlően igazolni kell!
4
2. A pályázat kötelező tartalmi elemei
Pályázni az arra kiadott formanyomtatvány (pályázati adatlap) hiánytalan és hibátlan kitöltésével, aláírásával és a szükséges dokumentumok, igazolások megküldésével lehet.
A pályázatnak minimálisan a következőket kell tartalmaznia:
a) hiánytalanul és helyesen kitöltött, a jelen pályázati felhívás 2. számú melléklete szerinti PÁLYÁZATI ADATLAP
b) hiánytalanul és helyesen kitöltött, a jelen pályázati felhívás 3. számú melléklete szerinti PÁLYÁZÓI NYILATKOZAT
c) gazdasági társaság esetén a 30 (harminc) napnál nem régebbi cégkivonat és az aláírási címpéldány eredetiben vagy közjegyző által hitelesítve, illetve egyéni vállalkozó esetében a nyilvántartásba vételüket igazoló dokumentum
A pályázaton kizárólag az vehet részt, aki a pályázatát a kötelezően benyújtandó dokumentumok helyes és hiánytalan kitöltésével nyújtotta be.
3. A kaució-fizetési kötelezettség
A nyertes pályázónak – az üzemeltetési szerződés megkötésétől számított legfeljebb 2 munkanapon belül – 2 (kettő) havi bruttó bérleti díjnak megfelelő összegű biztosítékot (kauciót) kell az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11784009-20202008 számú fizetési számlájára történő befizetéssel, illetve átutalással megfizetnie. Az üzemeltetési jogviszonyból eredő üzemeltetésbe adói igények (különösen az üzemeltetési díjjal, illetve a károkozással összefüggésben keletkezett igények) kielégítésére elsősorban ez az összeg szolgál. Egyébként az üzemeltetési szerződés megszűnésétől számított 8 (nyolc) napon belül a kaució, illetve az abból fennmaradó összeg visszajár, amennyiben a nyertes pályázó nem rendelkezik hátralékkal a pályázat kiírója felé.
Az Üzemeltetésbe adó jogosult az üzemeltetési jogviszonnyal összefüggésben keletkezett, és ellentételezés nélkül maradt szolgáltatások erejéig az Üzemeltető által befizetett kaucióval szemben beszámítási jogot érvényesíteni.
Az Üzemeltetésbe adó, abban az esetben, ha a kaució összegéből az Üzemeltető bármilyen tartozása kielégítésre kerül, jogosult az Üzemeltetőtől a kaució eredeti összegének való kiegészítését kérni, az Üzemeltető pedig köteles ennek az erről szóló értesítés hozzá érkezésétől számított 8 (nyolc) napon belül eleget tenni.
Az Üzemeltető kauciófizetési kötelességének elmulasztása estén az Üzemeltetésbe adó jogosult az üzemeltetési szerződést egyoldalú nyilatkozatával, azonnali hatállyal felmondani, az Üzemeltető pedig köteles az Üzemeltetésbe adónak a szerződés megkötéséből származó kárát a szerződésszegéssel okozott károkért való felelősség általános szabályai szerint megtéríteni.
4. Egyéb feltételek
A nyertes pályázó az elnyert üzemeltetetési jogát nem ruházhatja át harmadik személyre.
5
A pályázat kiírója, az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. igényt tart a pályázati felhívásban szereplő parkolókban a férőhelyek 5 (öt) százalékára, de parkolóként legalább 3 (három) darab parkolóhelyre, melyek vonatkozásában a pályázat kiírója kizárólagos rendelkezési joggal bír, azokat a nyertes pályázó semmilyen jogcímen nem használhatja, illetve nem hasznosíthatja.
III. ELJÁRÁSREND, A PÁLYÁZATOK ELBÍRÁLÁSA
1. Hiánypótlás
A hiányosan benyújtott pályázat hiánypótlására nincs lehetőség.
2. A pályázatok érdemi vizsgálat nélküli elutasítása
A határidőn túl érkező, valamint tartalmilag vagy formailag nem megfelelő pályázatok érdemi vizsgálat nélkül elutasításra kerülnek, így azok elbírálására nem kerül sor.
3. A pályázatok érvényessége
A pályázatot csak érvényes pályázat alapján lehet megnyerni.
Érvényes a pályázat, ha az a pályázati feltételeknek maradéktalanul megfelel, így különösen akkor, ha:
- a pályázat a kötelező elemeket hiánytalanul tartalmazza;
- a kötelezően benyújtandó dokumentumok hiánytalanul megküldésre kerültek.
4. A pályázatok elbírálása, az ajánlatok felbontása és kézhezvétele
Az ajánlatok felbontására a pályázatok benyújtására nyitva álló határidő lejártát követően kerül sor.
A pályázatok elbírálására a benyújtási határidő leteltét követően, előreláthatólag 2 (kettő) napon belül kerül sor, amely határidő a pályázatok számától függően kitolódhat.
A bírálati szemponto(ka)t és a pályázati feltételeket a pályázat kiírója maga határozza meg és fenntartja a jogot, hogy azokat módosítsa vagy további szempontokat és feltételeket határozzon meg.
Amennyiben a bírálati szempont(ok) alapján több pályázat is ugyanolyan eredményt ér el, úgy a pályázat kiírója maga jogosult dönteni (pl. sorsolással vagy egyéb módon) arról, hogy közülük kit hirdet ki nyertesként.
A bírálóbizottság az ajánlatok megismerése után szóbeli kiegészítést kérhet, de csak az ajánlat egyes feltételeinek tisztázására, az írásban tett ajánlat értelmezésére kerülhet sor.
5. A pályázat meghiúsulása, eredménytelenné nyilvánítása
A kiíró fenntartja a jogát, hogy a pályázati eljárást minden indokolás nélkül eredménytelennek vagy valamely pályázatot meghiúsultnak nyilvánítsa.
6
A pályázó pályázata meghiúsultnak tekintendő, ha a jelen pályázati feltételek szerinti szerződéskötés elmarad vagy a pályázó azt megtagadja, illetve pályázatában valótlan adatokat tüntet(ett) fel illetőleg akkor is, ha a pályázó a vele kötendő szerződésben foglaltakat megszegi vagy utóbb visszalép.
A kiíró fenntartja a jogát, hogy amennyiben a pályázat meghiúsultnak tekintendő, akkor a korábban nyertes pályázó helyett mást hirdessen ki a pályázat nyertesének.
A pályázók a pályázatuk benyújtásának tényével tudomásul veszik, hogy a pályázat eredménytelenné nyilvánítása vagy valamely pályázat meghiúsultnak nyilvánítása, illetve meghiúsulása esetén semmiféle igénnyel nem léphetnek fel a kiíróval szemben.
6. Szerződéskötésre vonatkozó kötelezettségek, jogok és egyebek
A nyertes ajánlattevő az eredményhirdetés határidejétől számított 3 (három) napon belül köteles üzemeltetési szerződést kötni a kiíróval.
Amennyiben a nyertes pályázó a fenti időtartam alatt nem köti meg a szerződést, úgy az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. a szerződéskötéstől elállhat, és a szerződést a következő legkedvezőbb ajánlatot benyújtó ajánlattevővel kötheti meg, illetőleg megfelelő ajánlat hiányában újabb pályázat kiírása mellett dönthet.
A pályázati felhívás a kiíró számára szerződéskötési kötelezettséget nem jelent. A kiíró bármikor jogosult kártérítési és egyéb kötelezettség kizárásával, indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítani a pályázatot.
A Használó az ingatlanokat, valamint a hozzájuk tartozó berendezéseket a birtokátruházás alkalmával rögzítendő állapot-felmérési jegyzőkönyvben foglaltak szerinti állapotban adja át a nyertes pályázónak, aki köteles állagukat megóvni, a berendezéseket rendeltetésszerűen használni, és azokat az üzemeltetési szerződés bármely okból történő megszűnése esetén a Használó birtokába visszaszolgáltatni. Az üzemeltetési jogviszony bármely okból történő megszűnése esetén a Használó jogosult a rendeltetésszerű használattal járó értékcsökkenésen felül keletkező és az Üzemeltetőnek felróható kárát és egyéb követelését az Üzemeltetővel szemben érvényesíteni.
Az ajánlattétellel kapcsolatos minden költség – annak sikerétől függetlenül – az ajánlattevőt terheli.
Budapest, Újbuda 2015. március 16.
7
1.számú melléklet
Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata
tulajdonában lévő és üzemeltetésre kínált ingatlanok adatai és üzemeltetési díja
Ingatlanok pontos helyének, méretének férőhelyeinek (személygépjármű, motorkerékpár) meghatározása:
 Gazdagréti úti parkoló (hrsz.: 1782/3), 1.200 m2, 87 db személygépjármű + 14 db motorkerékpár
 Nagyszeben téri parkoló (hrsz.: 1918/36), 500 m2, 84 db személygépjármű + 12 db motorkerékpár
Ingatlanok tulajdonosa: Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzata
Ingatlanok használója: Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft.
A pályázat kiírója azt a pályázót hirdeti ki nyertesként, aki a legmagasabb összegű üzemeltetési díjat tartalmazó érvényes pályázatot nyújtja be.
Budapest, Újbuda 2015. március 16.
8
2.számú melléklet
PÁLYÁZATI ADATLAP
A Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának tulajdonában lévő és az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. által használt parkolók üzemeltetésére meghirdetett pályázat benyújtásához
I. A pályázó adatai:
1. A társaság /egyéni vállalkozó/ neve:
..............................................................................................................................……………
2. Székhelye/lakóhelye:
..............................................................................................................................……………
3. Telefonszám, e-mail cím:
..............................................................................................................................……………
4. A társaság vezető tisztségviselőjének neve:
..............................................................................................................................……………
5. A társaság cégjegyzékszáma és adószáma/egyéni vállalkozó adószáma:
..............................................................................................................................……………
6. A pályázó társaság/egyéni vállalkozó fizetési számlaszáma és a számlavezető pénzintézet megnevezése:
..............................................................................................................................……………
II. A meghirdetett ingatlan üzemeltetésére vonatkozó árajánlat:
Üzemeltetési ajánlatom(tunk) a pályázati felhívás 1. számú mellékletében felsorolt parkolókra, 2015. május 01. napjától 2016. február 29. napjáig tartó határozott időtartamra vonatkozik .......................................... Ft, azaz ....................................................................................… forint nettó havi üzemeltetési díj ellenében.
Amennyiben a vállalkozó ÁFA körön kívüli, kérjük „X”-szel jelezze: 
Kelt: 2015. ___________________________
___________________________________
aláírás (cégszerű)
9
3. számú melléklet
PÁLYÁZÓI NYILATKOZAT
Alulírott ........................................…………………………………………………. (cégnév/név) a Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának tulajdonában álló és az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. által használt, a pályázati felhívás 1. számú mellékletében felsorolt parkolók üzemeltetésére tett ajánlatomat/ajánlatunkat a parkolók megtekintését követően tettem/tettük meg.
Jelen nyilatkozat aláírásával elfogadom és magamra nézve kötelező érvényűnek ismerem el a pályázati felhívásban meghatározott pályázati feltételeket és a bírálati szemponto(ka)t, különös tekintettel a bírálati szempont(ok), a szerződéskötés és a 30 napig tartó ajánlati kötöttség vállalásának követelményeire.
Ajánlattevőként kötelezettséget vállalok arra, hogy nyertes pályázóként az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft.-vel az üzemeltetési szerződést az erre irányuló felhívástól számított 3 (három) napon belül megkötöm és a hibátlan szolgáltatást 2015. május 01-én 00:00-kor megkezdem.
Kijelentem, hogy a pályázat során a kiírótól birtokomba került adatokat harmadik személynek át nem adom, illetve üzleti és egyéb tevékenységem körében azt fel nem használom.
Kijelentem továbbá, hogy az illetékes állami-, illetve önkormányzati adóhatóság hatáskörébe tartozó, lejárt köztartozásom semmilyen jogcímen nem áll fenn és ezt a pályázat kiírója felé hitelt érdemlően igazolom.
_______________________, 2015. _______________________
__________________________________________
aláírás (cégszerű)